OLYMPUS DIGITAL CAMERA

אין הופעות אבל יש אמפי: ייפתח לשימוש חופשי לתושבי העיר

בהיעדר הופעות ואירועים המוניים, אמפי פיס ייפתח לשימוש חופשי בכל ימות השבוע, בכפוף למגבלות. כל פרטים:

פורסם בתאריך: 13.8.20 15:02

מדשאת האמפי פיס תפתח לשימוש חופשי לתושבי בת ים. כך הודיעה היום (חמישי) העירייה. זאת, במטרה לאפשר מקומות בילוי בכפוף להגבלות הקורונה.

האמפי פיס שמוכר היטב לכל תושבי העיר, הממוקם מול חוף הסלע, בצומת הרחובות בן גוריון ושדרות העצמאות. לפני התפרצות הקורונה, שימש המקום להופעות ואירועים המונים בפרט בימי הקיץ. כעת, עם ביטול האירועים, החל מהשבוע הבא האמפי ייפתח לשימוש חופשי של התושבים. זאת, לאחר 17 שנים שהם היה סגור לתושבים.

מהעירייה נמסר כי לאחר שראש העירייה, צביקה ברוט, החליט על פתיחת האמפי, הוא  הורה לאגף תרבות של העירייה, שאחראי על תפעול המקום, להקים גדר שתפריד בין שטח המדשאה הרחב לבין אזור טריבונות הישיבה והבמה. בכך שטח המדשאה ישמש את התושבים לאירועים פרטיים מצומצים, פקנייקים ועוד. אולם יהיה איסור על הדלקת מנגלים.



מדשאת האמפי פיס נפתחה עבור ילדים עם צרכים מיוחדים כבר לפני ארבעה חודשים, עם התפרצות הקורונה בישראל, תוך הקפדה על הפרדות בין המשפחות, ללא התקהלות ובשעות מוסדרות.

"לאחר כ-17 שנים שהאמפי היה סגור לשימוש חופשי של התושבים – האמפי בשבוע הבא חוזר לתושבים", מסר ברוט, "הוריתי על פתיחת האמפי על מנת שתושבים יהנו ממנו בדיוק כמו שאני זוכר מילדותי. אני מזמין את התושבים להגיע למקום להנות ממנו בזמנם הפינוי".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות