צילום: Maljalen / shutterstock.com

משבר הקורונה: הבת יזמה יריד למכירת חפציה כדי לסייע בכלכלת הבית

עדן, בת 19 בשירות לאומי שחיה עם אמה, פוטרה מעבודתה עם התרפצות הקורונה. כדי להצליח לשרוד החליטה למכור את בגדיה וחפציה ביריד שיתקיים בביתן של השתיים

פורסם בתאריך: 12.8.20 16:08

עדן, בת 19 מבת ים, החליטה לעזור לאמה ופתחה במיזם של מכירת פריטים מיד שנייה בעקבות משבר הקורונה. "מצבים כמו הקורונה הופכים אותנו ליצירתיים, ולכן ניסיתי לחשוב על דרכים יצירתיות כדי לספק מקור פרנסה עבורי ועבור אימי", היא אומרת.



עדן, חיילת בשירות לאומי, שמתגוררת עם אמה, מספרת כי המצב הכלכלי של שתיהן הורע בעקבות משבר הקורונה. "אמא שלי מקבלת קצבת נכות נמוכה מביטוח לאומי", מספרת עדן, "כל הקצבה מועברת לשכירות עבור הדירה שבה אנחנו מתגוררות, ואנחנו חיות ממינוס למינוס. כל הוצאה מחייבת להיות מחושבת היטב".

"בעקבות משבר הקורונה הוציאו אותי לחל"ת מדוכן בקניין שעבדתי ובסוף גם פוטרתי משם. בחודשים האחרונים ניסיתי למצוא עבודה, אבל ללא הצלחה. המשק עדיין לא חזר לשגרה מלאה, וברוב העבודות אין גמישות בשעות ואני מוגבלת בגלל שאני עושה בשירות לאומי. חשוב לי לעשות שירות מלא, לתרום ולסיים תהליך משמעותי, רגע לפני שאתחיל את החיים. אני לא רוצה שהמצב הכלכלי יהיה הגורם שימנע את זה ממני".

בסופו של דבר היא החליטה לערוך בביתה יריד מכירות. "ניסיתי לחשוב על דרכים יצירתיות למקור פרנסה עבורי ועבור אימי. מאוד לא פשוט לשרוד כלכלית ולא ממש הייתה לנו ברירה, כך הגעתי ליריד מכירות בביתי שבו אמכור חפצים ששייכים לי ולאימי. יש לנו מלאי של בגדים, נעלים, תכשיטים, משחקים לילדים, תיקים ועוד. רוב הפריטים חדשים לחלוטין ומספר פריטים הם יד שנייה במצב טוב מאוד. כל סכום שינתן יוכל לסייע לנו ואני ואמא נשמח אם יבואו אנשים".

לתיאום ניתן לפנות לעדן בטלפון שמספרו 050-5904916.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שמחה שפירא

    עירית בת ים עיזרו למכירה שלא תימכור הבגדים אחר כך יחסר לה תיאמו לה באהבה גדולה יש כסף למדינה לעירייה לא קל לילדה ולאמא

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות