דוד חיים
דוד חיים

יובל המבולבל, מני ממטרה ודוד חיים יגיעו לבתי הילדים בבת ים

פרויקט מיוחד בסמגרת יום ההצדעה לילדים בעלי צרכים מיוחדים

פורסם בתאריך: 9.8.20 18:22

עיריית בת ים תערוך יום הצדעה מיוחד עבור הילדים בעלי צרכים מיוחדים. האירוע יכלול הפנינג בהשתתפות כוכבי הילדים יובל המבולבל, מני ממטרה ודוד חיים.

האירוע יתקיים באופן אשר יותאם לילדים בעלי צרכים מיוחדים, בכפוף למגבלות משרד הבריאות. במסגרת האירוע יגיעו כוכבי הילדים אל בתיהם של ילדים בעלי צרכים מיוחדים, בגילאי שלוש עד תשע, ויפתיעו אותם יחד עם בני המשפחה הגרעינית. ימי הביקור יתקיימו בתאריכים 19-20 באוגוסט בכפוף לרישום מראש על ידי ההורים.



מאחורי היוזמה עומדים ראש העירייה צביקה ברוט, סגן ראש העירייה יהודה הרוש ומחזיקת תיק החינוך המיוחד, טל אסייג. מדובר באירוע לוגיסטי מורכב, הכולל סיוע מצד הפיקוח העירוני, עובדי העירייה ומתנדבי העיר.

בעירייה מסבירים כי הרעיון הגיע מהצורך הגובר של המשפחות הילדים לשמח אותם, בתקופת הקורונה, כאשר הילדים כמעט ולא יוצאים מהבית בעיצומו של החופש הגדול.

ראש העירייה, צביקה ברוט, מסר: "אני שמח לבשר כי גם השנה אנחנו ממשיכים עם מסורת יום ההצדעה למשפחות היקרות, ובתקופה זו – תקופת הקורונה מצאנו פתרון מותאם שיעזור לנו להגיע לשמח את ילדי העיר עד דלת ביתם. עשינו מאמצים רבים בכדי להתאים את הפעילות תחת הגבלות משרד הבריאות והפרויקט המשמח יוצא לדרך. תודה לטל אסייג וליהודה הרוש על ההירתמות".

סגן ראש העירייה, יהודה הרוש: "אני שמח על כך שאנחנו יכולים לסייע להורים לילדים עם צרכים מיוחדים, שגם בימים כתיקונם מתמודדים עם האתגר הכרוך בגידול ילד מיוחד ועל אחת כמה וכמה בתקופת הקורונה ובמהלך אוגוסט, כאשר אין בנמצא מסגרת חינוכית מתאימה. מדובר בילדים שלא יכולים להשתלב בקייטנות העירוניות או הפרטיות, וברוב המקרים הפתרון הוא להשאיר אותם בבתיהם".

מחזיקת תיק החינוך מיוחד, טל אסייג: "חשוב לי מאוד לקיים יום הצדעה והעלאת מודעות בעיר לילדים עם צרכים מיוחדים, היינו צריכים לחשוב הרבה כדי לצאת מהקופסה ולארגן יום כזה שתואם להנחיות ושומר על המשפחות המיוחדות בעיר, ואני שמחה ומאושרת שמצאנו דרך מקורית ומקסימה לשמח את הילדים והמשפחות".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות