מתרחץ בחוף בת ים נפצע מגולש גלים שנמלט: "לא משאירים ככה בנאדם"

רפאל וידל מתאר את רגעי הפחד בתוך המים והפגיעה שהתסיימה באשפוז

פורסם בתאריך: 11.8.20 10:09

רפאל וידל, תושב חולון, הגיע לחוף הסלע בבת ים, שם הוא קיווה להיכנס למים וליהנות מהשקיעה, אלא שגולש גלים צעיר פגע בו, פצע אותו ונמלט.

"נכנסתי לתוך המים, ובשלב מסויים ראיתי גולש על גלשן שמתקרב לעברי במהירות מפחידה, כשהוא לא מצליח לשלוט על הגלשן, קראתי לעברו, ניסיתי להזהיר אותו, אבל זה היה מאוחר מדי", אומר וידל ל"השקמה בת ים".

"הוא נכנס בי חזיתית וסובב לי את הראש. חשבתי שזה הסוף, הרגשתי את הדם ניגר לי מכל הגוף, העין שלי נסתמה לרגע והתמלאה בדם, הרגשתי שאני מאבד את ההכרה וניסיתי לצאת מהמים", הוא ממשיך, "למזלי, חבר שלי שהיה איתי רץ לעברי בזמן שאני זועק לעזרה. אותו גולש הסתכל עליי ופשוט המשיך לגלוש כאילו לא קרה כלום. אני מבין שתאונות קורות, אבל איפה האנושיות? איפה החינוך? זה ילד בן 17 שמחר יקבל רישיון נהיגה".

וידל מוסיף כי לאחר שיצא מהמים, עובדת מהסטלה ביץ' הכניסה אותו למסעדה והחלה לטפל בו. "היא טיפלה בי במסירות והזמינה לי אמבולנס שלקח אותי לבית החולים וולפסון, שם עשו לי 19 תפרים ובנתיים אני מאושפז. אני לא רוצה לחשוב איך זה היה יכול להיגמר".

אתה מכיר את הבחור?

"ראיתי אותו כמה פעמים גולש בחוף עם קבוצת נערים בני גילו, הוא כנראה לא היה מיומן או מקצועי במיוחד, אבל הקלות הזו שבה אתה משאיר אדם שזועק לעזרה והולך היא הכי נוראית בעיניי".

ואם היית רואה אותו, מה היית אומר לו עכשיו?

"אם הוא היה בא מנסה לברר מה קרה, להתנצל, להסביר מה קרה, הייתי מקבל את זה. לא עוזבים ככה בן אדם כשהוא במצב כזה. פגעת? קח אחריות ולא משנה מה המחיר. אני רק רוצה שהוא ייקח אחריות".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מי

    למה שהוא ייקח אחריות? שמת לב מה מתחולל במדינה הזו בשנים האחרונות מהממשלה ועד לאזרח הקטן?
    זו התרבות.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות