הלכה לעולמה הרבנית אילנה רווה: "אימא נתנה תקווה ושמחה לאנשים"

אבל בבת ים: "היא הייתה אישה צדיקה, נתנה את כל כולה למען האחר, אף פעם לא השוותה בין חילוני לדתי"

פורסם בתאריך: 10.8.20 16:18

הרבנית אילנה רווה, מנשות תנועת חב"ד בבת ים, הלכה לעולמה בסוף השבוע בגיל 74, זאת לאחר מאבק במחלה קשה. רווה הייתה רעייתו של הרב מנחם רווה, איש צוות בית חב"ד בעיר המוכר לרבים כאיש צדקה וחסד, ואחותה של הרבנית גבאי, רעייתו של ראש מחלקת הכשרות בבת ים. רווה הותירה אחריה את בעלה ואת בנה אליצור.



הלווייתה נערכה במוצאי שבת בבית העלמין הר המנוחות בירושלים. רבים ספדו לה ועל פעלה רב השנים בעשיית חסד בעיר. "היא הייתה אישה צדיקה, נתנה את כל כולה למען האחר, אף פעם לא השוותה בין חילוני לדתי, אף פעם לא כפתה את הדת ועזרה לכולם", סיפר מכר של המשפחה.

"היא כל הזמן ציפתה לגאולה ולמשיח. זה היה המוטו שלה, זו המסירות נפש שלה", מספר בנה אליצור בשיחה עם "השקמה בת ים", "היו לה הרבה עניינים שבהם היא פעלה בעיר, כמו מקווה טהרה לנשים בשיטת חב"ד, שלא היה קודם כל בבת ים. היא ממש כיתתה את רגליה בכל מקום ועשתה את מה שצריך. היא הייתה מעודדת אנשים ונותנת להם כוח של תקווה ושמחה".

עוד מוסיף הבן ומספר כי במשך שנים טיפלה אמו במסירות בסבתו החולה. "סבתא שלי לא הרגישה טוב והייתה אצלנו בבית 10 שנים בהן אימא שלי טיפה בה במסירות רבה שאין דברים כאלה. היא החזיקה אותה. היא הייתה פשוט אישה מיוחדת", אמר.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות