שלט
שלט

קבלת הפנים לעסק החדש בבת ים: קנס על הצבת שלט

יוסי חן פתח חנות לטלפונים סלולריים וניסה למשוך קהל, אלא שבמקום לקוחות השלט שהציב הביא אליו דווקא את הפיקוח העירוני

פורסם בתאריך: 6.8.20 16:20

"בתחילת השבוע פתחתי את העסק והעיריה כמתנה נתנה לי דוח וקנס, זו הדרך שלהם לעודד עסקים חדשים?", כך אומר ל"השקמה בת ים", יוסי חן, הבעלים של "חן מובייל" – חנות סלולארים חדשה ברחוב הנביאים בעיר, לאחר שספג דוח על הצבת שלט מחוץ לחנות.



חן מספר כי מפני שרק פתח את עסק, החליט להציב שלט מחוץ לחנות כדי למשוך לקוחות. אלא שבתןך זמן קצר הגיע הפיקוח העירוני שנתן לבעל החנות ההמום דוח וקנס. "מכיוון שאני עסק חדש, שמתי שלט בגודל של פחות ממטר על המדרכה לפני", מספר חן, "לא ידעתי שיש משהו פסול בזה. בסך הכל רציתי שאנשים ידעו שהעסק פעיל וקיים. ראיתי שמסביב גם בעלי העסקים אחרים עשו משהו דומה, והנחתי שזה בסדר. אלא שאז הגיע פקח עירוני והודיע לי שהוא נותן לי דוח וקנס של 450 שקל על הצבת השלט, עוד לפני שבכלל הכנסתי שקל לעסק.זו הדרך של העיריה לעזור לעסקים? מי רוצה לפתוח חנות בעיר שבה הפקחים ללא רחמים?".

חן המתוסכל פנה לויקטור טל, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק רישוי העסקים בעיר, שבימים אלה מנסה לסייע ככל שניתן לבעלי העסקים על רקע המשבר הקורונה. טל הבטיח לסייע.

"העירייה עושה הכל על מנת לעזור לעסקים חדשים וקטנים בעיר", אומר טל, "יש רצון לעזור לבעל העסק ואנחנו מטפלים בנושא הדוח. אנחנו מקדמים בברכה עסקים חדשים ובאמת מנסים לעזור כמיטב יכולתנו.בעיני, שיקול הדעת של הפקח היה מוטעה לדעתי,והוא היה צריך להסביר לבעל העסק החדש על הנהלים.בימים הקרובים אני ויהודה הרוש,מחזיק תיק הפיקוח העירוני נכנס ישיבה עם כל הפקחים של רישוי העסקים ושל הפיקוח העירוני על מנת להסביר להם את המדיניות של העירייה מול העסקים הקטנים ולהתחשב בהם בתקופה זו"

.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. לב פראי

    צריך להתחשב תמיד ולא רק בתקופה זו
    שאלה איך לא מפטרים את הפקח איך נותנים לעירייה להתנהל כשאנשים כמוך לוקחים בה חלק חתיכת אפס מאופס..

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות