מקרר חברתי
מקרר חברתי

"מקרר חברתי" עם מוצרי מזון למעוטי יכולת יוצב בבת ים

מלבד תושבים ובעלי עסקים מקומיים, לפרויקט נרתמה גם רשת חצי חינם שתתרום מוצרי מזון

פורסם בתאריך: 5.8.20 15:32

בעקבות המשבר הכלכלי הקשה ועלייה הדרמטית במספר המבוטלים, גם רשת חצי חינם הצטרפה ותעניק תמיכה ל"מקררים החברתיים" הפזורים במספר ערים בארץ, בהן צפוי גם  בבת ים, לאחר שיושק בחולון ובראשון לציון. המקררים מכילים מוצרי מזון המיועדים לנזזקים ומעוטי יכולת שנפגעו עוד יותר בתקופת הקורונה.

במסגרת התמיכה של רשת המזון חצי חינם, היא תספק מוצרים למקררים הפועלים 24 שעות ביממה ופזורים ברחבי הארץ, כאשר בת ים נבחרה לאחת הערים הראשונות שבה המייזם יוצא לדרך. המקרר החברתי יוצב גם בבת ים.



מי שעומדים מאחורי המיזם הם ארבעה חברים שהכירו עוד שהיותם סטודנטים: דויד רובק, נמרוד גמליאל, קורל זשינסקי ועומר רונן. מלבד רשת חצי חינם, את המוצרים במקררים מספקים תושבים ובעלי עסקים מקומיים, כל אחד לפי יכולתו. המקררים עצמם נגישים ופתוחים וכל מי שזקוק יכול לקחת מוצרי מזון ללא כל תמורה.

סמנכ"לית שיווק וסחר ברשת חצי חינם, אורית שלום-בג, מסרה: "רשת חצי חינם משתפת פעולה עם יוזמות חברתיות כבר 30 שנה, ואנו שמחים לקחת חלק גם במיזם 'המקרר'. החשיבות של חיבור בין עסקים לבין ארגונים חברתיים ופרויקטים קהילתיים נעשתה למשמעותית עוד יותר בתקופה זו. חשוב לנו להיות חלק בלתי נפרד מהקהילות שבהן אנו פועלים. פרויקט 'המקרר' נותן מענה לצורך כל כך בסיסי והכרחי ואני מקווה שביחד נצליח לסייע כמה שיותר".

דוד רובק ועומר רונן, מייסדי פרויקט המקרר הקהילתי ברחבי הארץ: "לאורך השנתיים והחצי האחרונות ליוונו הקמות מקררים רבות ברחבי הארץ וראינו את ההשפעה של הפרויקט במגוון מישוריים חברתיים. אנחנו שמחים לשתף פעולה עם רשת חצי חינם על מנת לאפשר למודל שלנו לתמוך ולעזור בזמנים מאתגרים אלו ואנו מקווים שיותר ויותר אנשים יקדמו את מודל המקרר בעוד ערים בארץ".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות