הזוג שהכיר בצופים בת ים
הזוג שהכיר בצופים בת ים

ט"ו באב: סיפור אהבה שהתחיל בצופים לפני 20 שנה

מנהל מחלקת הנוער בעיריית בת ים ומי ששימשה כרכזת אגף החינוך של תנועת הצופים בעיר, מספרים על סיפור אהבה שהתחיל עוד כשהיו תלמידים

פורסם בתאריך: 5.8.20 14:37

יניב ואביבית ויסמונסקי הכירו כחניכים בשבט "הראל" של תנועת הצפים בבת ים. היום, 20 שנים אחרי שהכירו לראשונה, מספרת אביבית על הרגע ששבה את המדריך שהפך לאבי ילדיה.

שבט הראל בבת ים היווה בית שני עבור לא מעט ילדים מהעיר. כך גם היה עבור אביבית ויניב ויסמונקי. היא: חניכת בת 12 הלומדת בכיתה ו'. הוא: מדריך הלומד בכיתה י'. כבר אז נראו הניצנים הראשונים לאהבתם אשר תגיע בהמשך. "כשהייתי בכיתה ו' יניב היה המדריך שלי בצופים בבת ים" משחזרת אביבית את הרגע שבו פגשה לראשונה את בעלה לעתיד, "כבר אז יניב, שהיה בכיתה י', משך את עיניי אך היינו צעירים מדי למערכת יחסים". היא אומרות.



בהמשך, התגייס יניב אל הצבא ושירת בנח"ל. אביבית המשיכה בפעילות בתנועת הצופים. כשהייתה בכיתה י"א, חזר יניב אל השבט, אז במסגרת שירותו הצבאי. באותה עת החל להירקם קשר רומנטי בין השניים, זאת לא לפני שיניב קיבל אישור מיוחד מאחיה של אביבית. "כשהגעתי לכיתה י"א יניב, חזר לשמש כרכז בשבט ואז התהדק הקשר. רק כעבור שנתיים יניב ביקש מאחי, שלמד איתו בשכבה, "אישור" להתחיל לצאת איתי. כעבור חמש שנים התחתנו והיום אנחנו הורים לשלושה ילדים". יניב, היום בן 40 ומנהל את מחלקת הנוער בעיריית בת ים. אביבית בת ה-36 שימשה עד לפני כחודשיים כרכזת אגף החינוך של תנועת הצופים בעיר.

הוא היה האהבה הראשונה שלך?

"בצופים אוהבים הרבה פעמים, אבל זו הייתה אהבה רצינית. הרבה זמן רציתי את זה. כשהייתי אתו זה היה עולם אחר. ברור היה שזה משהו שלא ייגמר מהר. חיכיתי לזה מאוד ורציתי שזה יהיה רציני. בתור מדריכה להיות עם הרכז היה בשבילי וואו".

במהרה הלך והתהדק הקשר בין השניים. החברות של שני בני הנוער והפכה לזוגיות רצינית, ואז לאחר חמש שנים נישאו השניים. הים מתגוררים השניים בגדרה ומגדלים את שלושת ילדיהם. בנם הגדול הוא בן 11, לו קראו הראל, על שם שבט הצופים שבו הכירו.
בעידן שבו שיעור הרווקים בקרב האוכלוסייה עולה משנה לשנה, אומרת אביבית כי לדעתה נישואים בגיל צעיר עדיפים על אלו בגיל מבוגר, משלל סיבות. "ילדתי בגיל 24, זה היה נדיר. יש לי חברים שרק עכשיו מביאים ילדים. לי זו הייתה מתנה".

"אני פחות חושבת שזה נכון להביא ילדים בגיל מבוגר", מוסיפה אביבית, "אני יותר חושבת שצריך שיהיה כוח לגדל את הילדים. לא בטוח שעכשיו בגיל 35 יש לי כוח לטפל בתינוק שרק נולד, זה גיל שאני קצת עייפה. אני חושבת נכון להיות הורים צעירים ולהיות בזוגיות טובה כשמרגישים שזה נכון. כדאי להתחיל מוקדם ואחר כך לחגוג את החיים. אהבתי שיש לי כוח ללכת לטיולים עם כל הילדים, אלה דברים שלהורה בן 40 כבר לא כל כך בא לעשות.

מה העצה שלך לרווקים והרווקות הצעירים?

"אני חושבת שבעיקר צריך להיות בסביבה של אנשים שאתה מאמין בהם, עם חויות שהן שונות מהרגיל. כשאתה נמצא במקום שמוכר לך, יש סיכויים יותר גדולים שתמצא את הזוגיות שמתאימה לך. זוגיות טובה קיימת עם בן אדם שגדל אתך ומאמין בערכים שלך ושם הגיוני שהיה החיבור הנכון".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות