זוג עם חתול
זוג עם חתול

אחרי ביטול החופה והאכזבה שיר וגל מגשימים חלום

לאחר שבני הזוג נאלצו לבטל את החתונה בעקבות התפשטות הקורונה, הצליח ראש העירייה לפתיע אותם

פורסם בתאריך: 4.8.20 17:18

שיר ניסן וגל חיימוב תמיד חלמו להתחתן בחוף הים, איכשהו דווקא בשל התפשטות הקורונה שהפכה את המציאות, החלום הישן שלהם מתגשם.



תקופת הקורונה גרמה לביטול חתונות ואירועים משפחתיים, בהם החתונה המתוכננת של שיר וגל בני ה-26. בני הזוג היו אמורים להינשא בחודש מרץ האחרון. "היינו רגע לפני האירוע, אבל אז הבנו שזה לא יקרה וזו הייתה נקודת שבר רצינית", מספרת שיר, "פתאום ראינו שכל הדבר הזה שחלמנו עליו במשך חודשים הולך ומתמסמס. נאלצנו לבטל אנשי מקצוע ולהתחיל לחשוב מה הלאה.זה לא פשוט בכלל".

השניים מספרים כי לאחר שהחתונה בוטלה, הם קבעו תהליך חלופי לחודש אוגוסט. אלא שההגבלות טרם הוסרו. "כל רגע ההנחיות וההגבלות משתנים ואנחנו חיים בחוסר ודאות משווע. היו לא מעט ימים של בכי וניסיון לחשוב איך בכל זאת נעשה את זה".

הערב (שלישי) השניים יתחתנו בחוף בת ים, בנוכחות של כ-20 מוזמנים קרובים, במסגרת המיזם של העירייה שמבקשת להקל על זוגות שמבקשים להינשא גם בימים שאלה שבהם האולמות סגורים.

"הכל התחיל די בטעות", אומרת שיר, "אמא שלי פנתה במייל לראשי רשויות שבהן יש ים, וסיפרה על ביטול החתונה שלנו ועל החלום שלנו להתחתן על החוף. היא לא סיפרה לנו כדי שלא נתאכזב. מתברר שראש עיריית בת עם צביקה ברוט, חזר אליה ואמר שהוא ישמח לעזור ויצאנו לדרך. ראינו שהם יכלו לתת לנו ביטחון לפי ההנחיות ושזה ממש קורה וזה היה אושר צרוף".

"הרווחנו עוד אירוע, ואנחנו עוד נעשה את הארוע הגדול בעתיד, כשזה יתאפשר", אומר גל ומוסיף: "יש לנו בסך הכל אפשרות ל-20 מוזמנים שיגיעו, וזה באמת המשפחה הגרעינית הקרובה, לחברים הבטחנו שנעשה ארוע נוסף ובנתיים שלחנו לכולם לינק לזום לצפיה ישירה. אין ברירה, זה מה שיש כרגע".

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. זיו

    איזה דוגמא יפה של גמישות מצד הזוג המתחתן
    כל הכבוד לכם. ולצביקה ברוט והעירייה גם מגיע צלש על המענה …. בראבו !

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות