בית חולים וולפסון
בית חולים וולפסון

חולה קורונה מבת ים, העובד בבית החולים, הפר בידוד וטס לחו"ל

אתמול פורסם ב-N12 על תושב העיר שיצא מהאשפוז הביתי וטס לאוקראינה דרך טורקיה. כעת מתברר כי מדובר בעובד בית החולים וולפסון

פורסם בתאריך: 4.8.20 11:44

תושב בת ים אשר אובחן כחולה קורונה ונכנס לאשפוז ביתי, טס לחו"ל תוך כדי הפרה של תקנות משרד הבריאות, כך דווח אמש (שני) באתר N12. אותו חולה מאומת יצא ביום ראשון מביתו, תוך כדי שהפר את תנאי הבידוד, וטס לאוקראינה דרך טורקיה, כאשר איש מבין הנוסעים שסביבו אינו יודע כי הוא נושא בגופו את נגיף הקורונה. כעת מתברר בעקבות בדיקת "השקמה חולון" כי החולה עובד כשמשנע במעבדה בבית החולים וולפסון.



על פי הפרסום ה-N12 הידיעה על הפרת הבידוד של חולה הקורונה מבת ים, הגיעה לאחר שאנשי צוות קופת החולים שבה הוא מבוטח, התקשרו לביתו ושאלו לשלומו. אשתו סיפרה כי בעלה נמצא בטיסה בדרכו לחו"ל. פרט לקנס בסכום של 5,000 שקל על הפרת בידוד, עלול האיש גם להיות מועמד לדין על "עבירת הפצת מחלה ביודעין". העונש המרבי על עבירה זו הוא שלוש שנות מאסר.

החולה המאומת משמש כמשנע באחת מן המעבדות של בית החולים וולפסון. כעת עדיין לא ברור האם נדבק בתוך שטח בית החולים או מחוצה לו. לאחר פרסום המקרה הנהלת בית החולים גינתה את המעשה, ומסרה בתגובה: "משנע במעבדה בבית החולים וולפסון יצא מבידוד לטיסה אסורה. בית החולים מגנה את ההחלטה הזו משום שהיא מסכנת את בריאות הציבור ומתעלמת מהנחיות משרד הבריאות".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות