אישה בבית. צילום: Khritthithat Weerasirirut / shutterstock.com
אישה בבית. צילום: Khritthithat Weerasirirut / shutterstock.com

אם לשלושה מבת ים: "הילדים רעבים ויודעים שאין אוכל בבית"

האם פוטרה בעקבות משבר הקורונה וחוששת שבימים הקרובים גם החשמל בבית ינותק

פורסם בתאריך: 3.8.20 10:52

"בגלל הקורונה אני לא עובדת וכבר חמישה חודשים אני לא מצליחה להכניס משכורת, החובות נערמים, אין לי כסף ובקרוב ינתקו לנו את החשמל בבית", כך אומרת השבוע אם חד הורית לחמישה ילדים, מהם שלושה בגילאי שבע, 13 ו-17, המתגוררים עימה.



"בדיוק כשהתחילה הקורונה הוספקה העבודה שלי עם קשישים בגלל הסיכון הבריאותי, ואני לא מוצאת עבודה. הכסף לא נכנס לחשבון הבנק ולמעשה אנחנו ארבעה אנשים בבית שחיים על שאריות של כסף", מספרת האם, "אוכל כמעט ואין לנו, שלא לדבר על מעדנים או בשר. לפני שבוע קיבלתי התראה מחברת החשמל בגלל חוב של 1,700 שקל עם אזהרה לפני ניתוק. אם לא נשיג את הכסף, אנחנו נאלץ לחיות בלי חשמל".

"אנחנו חיים ממש מהיד לפה", ממשיכה האם, "הילדים רעבים ויודעים שאין אוכל בבית, אנחנו חיים בפחד מתמיד מפני אנשי ההוצאה לפועל שיכולים להגיע בכל רגע נתון ולעקל דברים או לנתק אותנו וככה אי אפשר להמשיך. פניתי לעמותות ולאנשים טובים שעזרו לנו לאורך הדרך בחודשים האחרונים אבל זה כמו פלסטר על פצע ובכל פעם הוא צץ מחדש, אין לנו יותר מדי מה לעשות, אני מחפשת עבודה ומקווה שזה יקרה בקרוב אבל עד אז אין לנו אוכל או כסף לשלם חשבונות והמצב באמת קשה".

לתרומות ניתן לפנות לטלפון שמספרו 050-2899601.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. גלית

    בלה בלה בלה כל אדיוט תופס טרמפ על הקורונה מספיק כבר מספיקקקקק מי שפוטר זכאי לדמיי אבטלה ופיצויים נקודה !!! אז די כבר להתבכיין וךנבות לקבל כסף בחינם מאזרחים חאלס נמאסתם מי שרעב היה רעב בלי קשררררר לקורונה תתביישו לכם

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    היא לא מקבלת דמי אבטלה? לא מקבלת קצבת ילדים? מה הבעיה לקבל סלי מזון לנזקקים – כמו מפתחון לב? ואתם לא יוגעים שאסור להתרים כספים לגורמים פרטיים? היא לא עמיתה רשומה – נכון? קל לבכות שאין אוכל. כנראה שכן יש.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות