עיריית בת ים
צילום: מורן בן זכאי

פרסום ראשון: מנהל אגף החינוך ביקש לעזוב את תפקידו

אהרון קצב ששימש בתפקיד בשבע השנים האחרונות, יעזוב בעוד כחצי שנה. בעירייה החלו באיתור מחליף

פורסם בתאריך: 28.7.20 13:24

נמשכים השינויים בצמרת הניהולית בעיריית בת ים: ל"השקמה" נודע כי מנהל אגף החינוך בעיר, אהרון קצב, ביקש לעזוב את תפקידו. ההערכה היא כי קצב יעזוב בעוד כשישה חודשים.

כעת צפויה הנהלת העיר להתחיל באיתור מנהל אגף חינוך חדש. זאת כאשר כל ההחלטה תתקבל על ידי ראש העירייה וממלא מקומו וחזיק תיק החינוך אלי יריב.



אהרון קצב ביצע באגף שינויים רבים וזכה להערכה רבה מצד הנהלת העיר. הוא שימש בתפקיד במשך שבע שנים, לאחר שהחליף את דוד ברוט, אביו של ראש העירייה, ששימש בתפקיד במשך שנים ופרש לגמלאות. לפני שנכנס לתפקיד קצב ניהל את תיכון המר דרכא בעיר. גורמים בעירייה מעריכים כי קצב ימשיך לתפקידים בכירים אחרים בתחום החינוך.

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "בימים האחרונים ביקש מנהל אגף החינוך לפרוש מתפקידו לאחר שבע שנות כהונה בתפקיד. במהלך שנות עבודתו הוא ביצע מהפכה בעבודת כאגף והמשיך להוביל את מערכת החינוך להישגים גבוהים ברמה הארצית. טרם סוכם מועד עזיבתו, והדברים יסוכמו בהמשך בהתאם לבקשתו".

עוד נמסר כי "הנהלת העיר מעריכה מאד את עשייתו החינוכית רבת השנים, הן כמחנך ומנהל תיכון שהפך בתקופתו לתיכון מוביל בהישגים לימודיים, והן כמנהל האגף בתקופה מאתגרת לאורך השנים האחרונות. אנו בטוחים כי גם בתפקידיו הבאים ימשיך להוביל בהצלחה רבה בכל תפקיד בו יבחר".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אכפת לי

    אובדן גדול, אהרון קצב היה משכמו ומעלה הגיעו להשגים גדולים בתקופתו, מקווה שמי שגרם לו ללכת גם יביא מחליף שיוכל להכנס לנעליו.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות