חניון חוף תאיו
צילום: מפייסבוק

מדוע בחוף המונגש אין מספיק מקומות חניה לנכים?

בחניון שאותו מפעיל זכיין פרטי, מספר מקומות החניה מיועדים לנכים מצומצמים. העירייה: "ביצענו בירור מול היזם בכדי למנוע הישנות של מקרים דומים בעתיד"

פורסם בתאריך: 28.7.20 16:21

תושבי העיר בת ים שהגיעו במהלך סוף השבוע לחוף תאיו יחד עם בנם, ילד עם אוטיזם המוכר כנכה, הופתעו לגלות כי לא יכלו לחנות את רכבם בחניון החוף המונגש לנכים משום שמקומות החניה מוגבלים.



בחניון המופעל בזיכיון על ידי חברה פרטית, מוקצים מספר מקומות חניה עבור כלי רכב עם תו נכה. מתברר כי בשעות הבוקר בימי הקיץ, מקומות החניה נתפסים בתוך זמן קצר. וכך, בני המשפחה שהגיעו אל החניון, גילו שלא נותר מקום חניה לנכים, לאחר שהשומר בחניון סירב להכניסם.

"יש בחניון שם בערך שישה מקומות חניה שמוקצים לנכים. החוק של העירייה קובע שמי שמגיע עם תו נכה, כשהנכה בתוך הרכב, יכול להיכנס בחינם אל החניון ולחנות את הרכב במקומות המסומנים", מסביר בעל הרכב, "הגענו לשם עם הילד ועוד כמה חברים. השומר אמר שאי אפשר להיכנס לחניון משום שכל מקומות החניה של הנכים היו תפוסים. אמרנו לו שזה לא יכול להיות, שיש חוק עזר של העירייה לגבי זה. הוא ענה לנו שהוא זכיין שמשלם ארנונה ואין לו כסף. כמעט כל החניון היה רק, אז מה הבעיה שהיה נותן לנו להיכנס ולחנות?בסוף נסענו בני המשפחה אל חניון הנכים שליד חוף הצוק, ונאלצו לרדת את המצוק ברגל. חניתי בחניון של נכים ואז הורדתי את הבן שלי במדרגות".

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "אנו מצרים על המקרה. לנכים מתאפשרת כמובן חניה בחינם במקומות אלו. ביצענו בירור מול היזם בכדי למנוע הישנות של מקרים דומים בעתיד. בכל בעיה שמתעוררת מול הזכיין, התושבים מוזמנים לפנות בזמן אמת למוקד העירוני וישלח פקח".



תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות