שומרים על בת ים נקייה
שומרים על בת ים נקייה. צילום: דוברות

יתוגברו שעות הניקיון בגנים ציבוריים ובטיילת בת ים

צוותי הניקיון יפעלו חמישה ימים בשבוע, כולל סופי שבוע ולראשונה גם בשעות אחר הצהריים והערב

פורסם בתאריך: 28.7.20 12:43

עיריית בת ים הודיעה כי צוותי הניקיון יפעלו גם בשעות אחר הצהריים וגם בשעות הערב.

החל מהשבוע צוותי עובדי הניקיון של העירייה ברחבי העירייה יתוגברו. הצוותים כוללים שני רכבים ותשעה עובדים יסיירו ביותר מ-20 גנים ציבוריים ברחבי העיר ולאורך הטיילת. זאת במסגרת פיילוט שיימשך במהלך הקיץ וחגי תשרי, תקופה בה תושבים רבים יוצאים למרחב הציבורי.

צוותי הניקיון יפעלו חמישה ימים בשבוע, כולל סופי שבוע ולראשונה גם בשעות אחר הצהריים והערב. מדובר בתוספת של 24 שעות ניקיון שבועיות בעיר. אגף גנים יחד עם אגף שפ"ע החלו השבוע בהפעלת הצוות, ובשבועות הקרובים יבחנו את עמידתו ביעדים, ויבצעו התאמות בשעות ומיקום הצבתם בהתאם לעולה מן השטח.



ראש העירייה, צביקה ברוט, מסר: "אין ספק שתגבור צוותי הניקיון משדרג את איכות הניקיון בעיר והוא מצטרף לפעולות נוספות כמו הגדלת תקציב הניקיון על ידי מיד עם כניסתי לתפקיד. זו הפעם הראשונה שהעירייה תבצע ניקיון גם בשעות הערב ואחר הצהריים כחלק ממדיניות עירונית כוללת להגברת פעולות הניקיון בעיר ושמירה על חזות העיר".

יהודה הרוש, סגן ראש העיר בת ים ומחזיק תיק שפ"ע הוסיף כי "הצוות החדש יביא לייעול משאבי כח האדם של אגפי שיפור פני העיר וגנים ונוף, ולהשגת תוצאות טובות יותר בזמן קצר יותר".



תגובות

2 תגובות
  1. מירי

    רםשר יהיה לשמור על בת-ים נקיה רק ע"י אכיפה וקנסות למלכלכים. חוץ מזה צריך לקנוס גם קבלני ניקיון עם מכונות הטאטוא שלהם שאוספים את האשפה מהכביש ומעיפים אותו לתוך הבתים. כבר פעמיים הערתי על כך למוקד העיריה זה נורא ואיוםתמיד אבל במיוחד עכשיו. ישמקומות בעולם שמרססים חומרי חיטוי בבצ ים מרססים אותנו עם טינופת

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בת ים בושה וחרפה הניקיון אני גר ברחוב האצל ליד ברזילי לא מנקים בכלל כל הרחוב זוהמה חולדות צמחיה לא גזומה ולכלוך גועל נפש.

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות