סניף בנק הפועלים
סניף בנק הפועלים

האם ראש העירייה יצליח למנוע את סגירת סניף הבנק ברמת יוסף?

צביקה ברוט פנה למנכ"ל בנק הפועלים וביקש לשנות את ההחלטה על סגירת הסניף, המשמש קשישים ובבעלי המוגבלויות שאין ביכולתם להתנייד

פורסם בתאריך: 26.7.20 13:16

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, יצא נגד סגירת סניף בנק הפועלים בשכונת רמת יוסף, וקורא לבחון מחדש את ההחלטה, ולהשאיר את הסניף במקומו הנוכחי.

בעקבות ההחלטה על סגירת הסניף, פנה ברוט למנכ"ל בנק הפועלים, דב קוטלר, וביקש להשאיר את הסניף הוותיק המשמש לא מעט לקוחות קשישים או בעלי מוגבלויות, המתקשים להתנייד.



ברוט שלח הבוקר (ראשון) מכתב לקוטלר, שבו הוא מבקש את התערבותו המיידית למניעת סגירת סניף הבנק בשכונת רמת יוסף בעיר. "בשבועות האחרונים הודיע בנק הפועלים על כוונתו לסגור את סניף הבנק הממוקם בשכונת רמת יוסף בבת ים", מציין ברוט במכתבו, "מדובר בסניף ותיק המשרת רבים מתושבי השכונה. החלטתכם לסגור את הסניף עלולה להביא לפגיעה ברבים מלקוחות הבנק שהינם קשישים או בעלי מוגבלויות, אשר יתקשו לעבור לקבלת שירות בסניפים האחרים, שמרוחקים באופן משמעותי ובלתי סביר".

ברוט הוסיף כי הלקוחות שייפגעו "אינם שולטים היטב ביכולת לבצע פעולות מקוונות", וציין כי שינוי ההחלטה "תתקבל על ידי הלקוחות הנאמנים שלכם כצעד משמעותי המעיד כאלף עדים על הנאמנות שהבנק רוחש ללקוחותיו, כפי שהם רחשו לו כל השנים".

בסיום המכתב מציע ברוט את סיוע העירייה, ומציין: "אשמח לעמוד לרשות הבנק ולסייע באמצעות העירייה ככל שרק ניתן על מנת לאפשר את המשך פעילותו של הסניף במיקומו הנוכחי".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. סוזי

    ראש עיר בת ים איש שכולו לב. דואג לתושביו יותר טוב מכל ראד עיר

  2. ליז המעוצבנת

    חוצפה של בנקים שודדים את הלקוחות וסוגרים סניפים כדי להרוויח יותר כסף כאילו שהם לא עושים מיליונים על הגב של הלקוחות צריך להוציא חוק שהגנבים האלה יתנו שירות עבור הכסף שהם גוזלים ולוקחים לכיס החזירי שלהם

  3. אורלי

    צריך לעשות " בנק גג " אחד שב ישבו נציגים מ 3-4 בנקים שונים פועלים יחד עם לאומי ודיסקונט ופחות (דוגמא ) . ככה אולי יהיה שווה לבנקים לקחת שטח אחד שישרת ותן מענה למגוון בנקים שין מענה למגוון לקוחות .
    מתגעגעת לרמת יוסף של ילדותי .

  4. אהרון

    מה שיקרה אנשים פושט יעזבו את הבנק ויעברו לבנק אחר.חוסר אחריות של הבנק.!!!

  5. אוסי

    הלוואי שהסניף לא יסגר.זה באמת קשה לאנשים עם בעיות רפואיות.ועוד.ואני אחד מהם. כל הכבוד לראש העריה.שדואג ומתחשב באנו.מקווה לשמוע רק בשורות טובות ומשמחות.אמן

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גם ככה התושבים שם מתקשים ,רובם מבוגרים למה לסגור להם את הסניף היחידי הקרוב אליהם ?,אין בזה הגיוון בכל מרכז מסחרי חייב להיות בנק אחד לפחות ואגב זה הבנק היחידי במרכז .איפוא ההגיון וההתחשבות ?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות