חולדה
צילום אילוסטרציה: shutterstock

מכת חולדות: "אני פוחדת לצאת מהבית כדי לזרוק את האשפה"

תושבת בת ים מתארת סיוט שלא נגמר: חולדות מסביב לבניין ובחצר הבית. העירייה: "מטפלים בבעייה שנגרמת בעקבות עבודות הרכבת הקלה"

פורסם בתאריך: 28.7.20 18:10

"איך אפשר לגדל ילד בן שנה וחצי עם חולדות מסביב לבית ופחד מתמיד שהן ייכנסו ויעשו לו משהו", כך אומרת תושבת רחוב עוזיאל בבת ים, שסובלת ממכת חולדות בחצר ביתה. "אנחנו גרים בבית פרטי קרקע שקשור לבניין והחולדות באות אלינו לחצר בכל שעות היום. אני לא יכולה להשאיר את הילד לבד בחצר, משום שבכל רגע נתון יכולה להגיע חולדה ולעשות לו משהו".



"בכל פעם שאני הולכת לזרוק את האשפה בפח שבבניין קופצות לי מתוך הפחים לפחות שלוש חולדות, שלא לדבר על המחילות שיש בכל מקום מסביב לבניין ולפחי האשפה. פניתי לעירייה מספר פעמים ואמרו לי שיעבירו לטיפול אבל כלום לא קרה. אני באמת לא מבינה על מה הולכים המיסים שלנו. זה פשוט לא הגיוני".

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "עיריית בת ים משקיעה מאמצים רבים בשמירה על סביבה נקייה ובמיגור בעיית המזיקים במרחב הציבורי, הנגרמת עקב העבודות להקמת הקו של הרכבת הקלה. ברחוב עוזיאל בוצעו מספר הדברות בשבועות האחרונים לאורך הרחוב פעמיים בכל שבוע, ונבצע מעקב אחר הטיפול".

עוד נמסר כי "הנהלת העיר הכפילה את תקציב ההדברה לעומת שנה קודמת, ואנו שוקדים בימים אלה על פעולות ומהלכים שונים על מנת להמשיך למגר ולצמצם את תופעת החולדות הקיימת בערים כמו תל אביב, חולון ובת ים בהן נחפרת בימים אלה הרכבת הקלה, עד לסיום העבודות".

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. ד''ר ורד

    מגיע לכם השמתדם את החתולים.כאשר אין חתולים באות החולדות נקודה סימן קריאה אנשים רעים.מה לא מובן זה לא שהחתולןת אוכלות אותן כאשר החולדות מריחות חתולים הן לא יוצאות.חלודות מאוד מסוכנות ומעבירות דבר.

  2. יעל

    בכייה לדורות העיר הזו. והעירייה ? משקיעה
    במה בדיוק היט משקיעה? נמאס לנו מראש העיר הזה שלא עושה מאומה לטובת העיר הזו שפעם היתה פנינה והיום היא כמו עזה.

  3. דייר מודאג

    לפנות את פסולת הביניין מכל הפרויקטים התקועים. אלה מגדרות מכרסמים. ברח פרלשטיין יש כרגע מכה רצינית מאד

  4. נחמן

    קללת הרכבת הקלה. אסון אקולוגי סביבתי וקטסטרופה לאזרחים ולהתנהלות החיים בעיר.הרסו גנים וגינות נוי. גרמו לעומסי תנועה בלתי נסבלים. העיר הפכה לגיהנום רועש ומזהם. תועלת רבה לא תהיה ברכבת הקלה שהפכה לכבדה מאוד מאוד.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות