ילד עצוב יושב על מיטה
אילוסטרציה: שאטרסטוק

טרגדיה בבת ים: אם לשישה ילדים נפטרה – בית הספר התגייס לתמוך במשפחה

ארבעה חודשים בלבד לאחר שאובחנה כחולת סרטן, הלכה לעולמה מירה עסיס אם לשישה, בגילאי 12 עד חמש

פורסם בתאריך: 20.7.20 08:02

אם לשישה נפטרה בתוך ארבעה חודשים מרגע שאובחנה כחולת סרטן, והותירה אחריה שישה ילדים. ההורים יחד עם התלמידים מבית הספר שבו לומדים ילדיה התגייסו כדי לסייע למשפחה.

האם, מירה עסיס ז"ל, היא דמות מוכרת בקרב ההורים בעיר, שהייתה מאוד פעילה בבתי הספר. "ליווינו את המשפחה במשך ארבעה חודשים, מהרגע שהיא חלתה ועד שהיא נפטרה. זה טרגי. המשפחה מרוסקת", כך אומרת ל"השקמה בת ים" חני ריימונד, יו"ר ועד ההורים של בית הספר חשמונאים, שיחד עם כל בית הספר ליוותה את משפחת עסיס עם היוודע דבר מחלתה של האם בסרטן. "מירה הייתה נמרה אמיתית, אישה דומיננטית ופעילה וכולם אהבו אותה. היא הייתה חברה בוועד ההורים, תמיד נרתמה לעזור ולתרום, זו אבדה ענקית".



מירה עסיס, הותירה אחריה שישה ילדים, שתי בנות גדולות בגילאי 12 ו-14, וארבעה ילדים בגילאי חמש, שמונה, תשע ועשר. האב שבור, וכל המשפחה שבורה", מוסיפה ריימונד, "אנחנו משפחה אחת גדולה בבית הספר החשמונאים. מיד עם היוודע דבר מותה נרתמנו לעזור. שלחנו הודעות לכל ההורים בבית הספר על מנת לעזור למשפחה".

ההורים מלווים את המשפחה, דואגים לה לארוחות חמות, צוות בית הספר ותלמידות מגיעות לבית המשפחה ונמצאות עם הילדים. "נמשיך ללוות את המשפחה לאורך כל הדרך, איפה שרק ניתן", אומרת ריימונד, "זה סיפור מאוד עצוב וכואב, לא נתפס שתוך פרק זמן קצר כל כך הילדים איבדו את עמוד התווך של הבית. הם מרוסקים וגם אנחנו. זה ממש טרגי".

 

 

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    סיפור ממש עצוב.אן לי מילים ומאוד כאוב לי על המשפחה האמיצה ליבי עים הילדים הקטנים והבנות שצריכים להיבגר ביום אחד בלי התראה מוקדמת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות