אלי יריב: "שרי אריסון לא צריכה את המענק הממשלתי. מי שלא זקוק שיתרום לחלשים"

ממלא מקום ראש העירייה הודיע שיתרום את מענק הקורונה שהבטיח ראש הממשלה לכל האזרחים

פורסם בתאריך: 16.7.20 18:47

לצד הביקורת על ההחלטה לחלק מענקים כספיים לאזרחי המדינה בעקבות משבר הקורונה, רבים מציעים להעביר את כספם לאלה שנפגעו כתוצאה מהמשבר הכלכלי.

אתמול (רביעי) הודיעו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר ישראל כץ, כי כל אזרח מעל גיל 18 יקבל 750 שקל וכל משפחה עם שלושה ילדים ומעלה תקבל 3,000 שקל. ההצהרה לוותה בביקורת רבה על כך שאין הבחנה בין מי זקוק לכסף לבין מי שלא נפגע כלכלית. ברשתות החברתיות היו רבים שהציעו לתרום את המענק שלהם לנקקים.



גם ממלא מקום ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב, הצטרף ליוזמה החברתי. יריב הודיע בשעות אחר הצהריים כי החליט לתרום את המענק שיקבל לניצולי שואה תושבי העיר שלדבריו "פעם אחר פעם מוזנחים מאוזלת היד של הממשלה".

 

בשיחה עם "השקמה בת ים", הסביר יריב את המהלך ואמר: "אני ורוב הסביבה שלי לא זקוקים למענק הזה. באופן אישי החלטתי להעביר את סכום המענק לניצולי שואה ואני קורא לכל מי שלא באמת זקוק למענק הזה להעביר אותו למי שצריך. יש מאות עמותות ואלפי משפחות שצריכות את הכסף הזה והשימוש שלהם בו יהיה חשוב יותר".

גם יריב מתח ביקורת על ההחלטה להעניק מענקים לכולם, והוסיף: "למה נראה למישהו ששרי אריסון צריכה את הכסף הזה? הממשלה החליטה החלטה שרירותית שאין מאחוריה שום הגיון. במקום לתת יותר למי שצריך הכסף עובר להרבה אנשים שממש לא צריכים אותו".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות