אישה עצובה אילוסטרציה
צילום: Monster e / shutterstock.com

הבנק החזיר את הצ'ק – האם וארבעת ילדיה עלולים להיזרק לרחוב

"יש לי פיתות עם עובש ואני חותכת את העובש מהצדדים ונותנת לילדים לאכול": אם חד הורית התרסקה כלכלית בעקבות הקורונה

פורסם בתאריך: 15.7.20 16:22

"אם לא תעזרו לי לפחות תרחמו על הילדים שלי", כך אומרת אם חד הורית לארבעה ילדים, שנקלעה למצוקה כלכלית קשה, ועלולה להיזרק מביתה.

האשה, אם לילדים בגילאי שנה, שש, שמונה ותשע וחצי, המתגוררת עם ילדיה בדירה שכורה בבת ים, צברה חובות לבעלת הדירה ואינה מצליחה לעמוד בתשלום שכר הדירה לאחר שהצ'ק האחרון שהעבירה לא כובד על ידי הבנק. גם כסף למזון בסיסי אין לה.

"עד לפני הקורונה עוד יכולתי להחזיק את הבית במינימום ההכרחי", היא מספרת, "הגרוש שלי שילם לי סכום מגוחך של 3,500 שקל מדי חודש למזונות, כאשר שכר הדירה שלי עומד על 3,600 שקל ואין לי לאן ללכת עם ארבעה ילדים".

גם כסף לאוכל ולתרופות אין לה. "אני שומרת בבית אנטיביוטיקה שכבר פג לה התוקף אם אחד הילדים יצטרך חלילה, יש לי פיתות עם עובש ואני חותכת את העובש מהצדדים ונותנת לילדים לאכול, שלא לדבר על בגדים או נעליים שקיבלתי בתרומה ממש לאחרונה, אחרת הילדים היו ממשיכים ללכת עם נעלים בלויות ובגדים קרועים", היא מספרת. 



את האשה מלווה הרב מאיר אבוטבול מבית משיח דרום בבת ים, שדואג לתרומות ומצרי מזון לאם ולילדיה. כעת יוצא הרב בקריאה לסייע בגיוס הכסף על מנת שהמשפחה לא תיזרק לרחוב.

"אין לי פתרונות. עכשיו חזר לי הצ'ק של השכירות ואם יקחו לי את הילדים אני לא יודעת מה אני אעשה", אומרת האם, "כל הזמן מדברים על אבות שמתאבדים, אני אעשה את זה אם ייקחו ממני את הילדים שלי. הם כל העולם שלי. אני עובדת במה שאפשר ומנסה לתמרן עם גידול הילדים. הבת הגדולה שלי היא חולת אסטמה קשה ובלית ברירה היא נשארת עם אחיה הגדול כדי שאוכל לצאת לעבוד, אבל זה לא מספיק". 

לתרומות ניתן לפנות לרב מאיר אבוטבול במספר טלפון 052-5520770.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות