שבע מצלמות אבטחה הוצבו בטיילת בת ים

המוקד העירוני עבר שדרוג: המבנה שופץ והותקנה בו מערכת ניהול, שליטה בקרה. לכבוד השינוי גם השם הוחלף

פורסם בתאריך: 14.7.20 12:50

עיריית בת ים הודיעה היום (שלישי) כי שמו של המוקד העירוני הוחלף למשו"ב – מוקד שירות ובקרה, לאחר שנעשו בו שינויים, הכוללים

שיפוץ ושידרוג מבנה השוכן בחצר מתחם החשמונאים, שגם חובר למערכות וטכנולוגיות חדשות.

שיפוץ המוקד נעשה כשנה לאחר שראש העירייה צביקה ברוט הכריז על הקמתה של חטיבה חדשה בעיריית בת ים – חטיבת השירות. לניהול החטיבה מונתה סמנכ"לית שירות לקוחות בעירייה נועה רימון גופרשטיין, והיא זו שהחלה בהקמתו המחודשת של המוקד העירוני ביחד עם ממלא מקום מנהל המוקד.



במסגרת השדרוג הוקמה תשתית תקשורת רחבת סרט מבוססת סיבים אופטיים. בנוסף, הוקמה מערכת ניהול, שליטה ובקרה מרכזית ואחידה במוקד העירוני, והחל מהלך של הקמת מערך מצלמות ביטחון, תנועה ופיקוח בעיר.

בשלב הראשון הותקנו שבע מצלמות לאורך הטיילת, המחוברות למוקד, שנועדו בין היתר למנוע ונדליזם, ובקרוב יותקנו מצלמות באמצעות המשרד לביטחון פנים ברחבי העיר בגני השעשועים, בכניסות לעיר ובמקומות נוספים בתיאום עם המשטרה. בנוסף, כלל השדרוגים יקנו לעירייה יכולת של מרכז שליטה ובקרה לבניית תמונת מצב למנהלים על איכות השירות הניתן לתושבים.

מהעירייה נמסר כי "גורמי המקצוע מבצעים כעת בדיקות תפעוליות אחרונות לאחר פריסת המצלמות ותקשורת למוקד לקראת הפעלה מבצעית של המערכת בשבועות הקרובים".

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, מסר: "כחלק משיפור השירות לתושב אנו משקיעים רבות בהקמתו המחודשת של המוקד העירוני, כולל העברתו למבנה חדש והטמעת המערכות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר – מצלמות ורחפנים, המאפשרים לצוות המוקד לתת לכולנו ביטחון ברמה גבוהה".

מנכ"לית העירייה, יודפת אפק-ארזי, הוסיפה: "שיפור השירות שהעירייה מעניקה לתושבי העיר הוא אחד מהיעדים המרכזים שהצבתי לגורמי הביצוע בעיר. המוקד העירוני הוא זרוע משמעותית בשיפור תהליכי השירות לתושבים. אנו מאמינים כי קשב ושירות מצוין, בשילוב עם טכנולוגיה הם המפתח לקידום השירות העירוני".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. איציק

    אולי עם 7 מצלמות בטיילת אפשר לראות
    את רוכבי האופניים והקורינטים שרוכבים על המדרכה,ומסכנים את הולכי הרגל.
    תודה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות