מי שלח פגר של כלב למנהל אגף התברואה בעיריית בת ים?

הבוקר הונח הפגר, עטוף בסדינים ועליו פתק: "לבני רוקח באהבה"

פורסם בתאריך: 9.7.20 18:37

מי הניח גופת כלב מחוץ למשרדו של מנהל אגף התברואה, בני רוקח, כשעליה מוצמד פתק הפונה ישירות לרוקח?

היום (חמישי), בשעות הבוקר המוקדמות הופתעו עובדי ופקחי אגף שפ״ע ואגף התברואה לגלות גופת כלב עטופה בסדינים, ועליה פתק "לבני רוקח באהבה". פגר הכלב הונח מחוץ למשרדו של רוקח, הממוקם ברחוב הברוסקאי וממנו יוצאים הפקחים לעבודה מידי בוקר.

כאשר המזכירות והפקחים הבחינו בחבילה שעטופה בסדינים בשעה שש בבוקר, הם מיד התקשרו לרוקח וכשלא היה מענה חייגו למשטרה שהגיעה למקום. "הגיעו שבע ניידות וחבלנים, ובכל הזמן הזה בני לא ענה לטלפון", סיפר אחד הפקחים, "הייתה פאניקה באוויר. בסוף הוא ענה והגיע למקום, והמשטרה ערכה סריקה יסודית ברכבו מחשש שמוקם בו מטען חבלה".



אותו פקח מספר כי השוטרים ערכו בדיקה מקיפה ברכב ולאחר מכן חבלני המשטרה פתחו את השק ואז גילו שמדובר בכלב מת.

העובדים היו בטוחים שמדובר באיום מצד גורמים עבריינים. רוקח עצמו אף סיפר כי החל לחשוש ולהסתובב עם נשקו האישי. לאחר בדיקת מצלמות האבטחה נראו שתי נשים מניחות את הפגר. מאוחר יותר התברר כי אתמול בשעות הערב התקבלה במוקד העירוני קריאה על פגר של כלב ברחוב גינוסר. עובד הגיע למקום אולם מסיבה לא ידועה, הפגר לא פונה.

כמו כן, ל"השקמה בת ים" נודע כי תחילה התקבל במשטרה אירוע של בחפץ חשוד. כאשר הגיעו השוטרים אל המקום, הבינו שלא מדובר בחפץ חשוד אלא בפגר של כלב. מיד נפתחה חקירה על מנת לבדוק את את הנסיבות למעשה.

הסברה הראשונית הייתה כי מדובר היה באיום על מנהל התברואה, אולם תוך כדי חקירה הובן כי ככל הנראה מדובר באקט מחאתי על פינוי של פגר כלב שטופל בניגוד לשביעות רצונן. בנוסף נודע כי החקירה כרגע לא הסתיימה, אך ככל הנראה מדובר באנשים שהיו לא מרוצים בנוגע לפינוי הפגר.

״הייתה פה טעות של אגף התברואה ללא ספק. אתמול התקבלה קריאה שלא טופלה", אומר פקח בעירייה, "לא מדובר על פח שפונה באיחור, מדובר על כלב. זאת חיית בית וזה דבר רגיש. להערכתי, אותן נשים שהניחו את השק עם הפגר הן תושבות שלא היו מרוצות מהטיפול בקריאה והחליטו 'להעניש' את מי שמזוהה עם הפקחים, את בני, מנהל האגף".

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "העירייה מפעילה קבלן לפינוי הפגרים. הפגר שדווח, אתמול בשעות הלילה, פונה מהכביש למקום מסתור על ידי עובד הקבלן מבלי שדווח על כך, מתוך כוונה לבצע קבורה מאוחרת".

עוד נמסר כי "העובד הושהה מעבודתו והחל בהליך שימוע מול העובד על ידי קבלן הניקיון באופן מיידי. זאת, לאחר ביצוע תחקור האירוע והפקת הלקחים".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יצחק

    יפה.הבעיה צריכה להפתר מהשורש נכון שלא יפה לשים את הפגר ליד משרד המנהל אבל שורש הבעיה היא הפוע שהגיע ולא פינה את הפגר.

  2. אא

    כל הכבוד לנשים שהניחו שם את הפגרה. רק ככה מזיזים דברים במדינה הקרובה שלנו

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות