צילום: Evgeny Atamanenko / shutterstock.com

בזכות ערנות האם ניצלו חייו של התינוק בן השנתיים

אם חד הורית הבינה שמשהו לא תקין עם בנה פנתה לרופא פרטי שהציל את חייו: "הוא ילד שכל מה שהוא מכיר זה רק בתי חולים"

פורסם בתאריך: 17.7.20 10:49

בשבוע שעבר ניצלו חייו של תינוק בן שנתיים בזכות ערנות אימו. האם שהתעקשה ונלחמה על חייו מספרת על המאבק הקשה והארוך שאולי הגיע לסופו.

התינוק בן השנתיים נולד כפג לאם חד הורית שהחליטה לנתק את הקשר עם אביו. "כשהוא נולד, שמו אותו בפגייה למשך חודש וחצי ועברנו ימים ארוכים בבית החולים בציפייה דרוכה", מספרת אימו, "כשיצאנו הביתה לאחר פרק זמן ארוך בו היה נמצא במעקב של בית חולים ונדמה היה שהכול נפתר והכול בסדר, אלא שאז שמתי לב שהוא מקיא כל הזמן בלי הסבר מניח את הדעת ולקחתי אותו לבדיקות שוב".

לדבריה, כשהיה בן שנה, הגיעה איתו לבית החולים שם הוא עבר אינספור בדיקות  שם לא מצאו את מקור הבעיה. "הם כל הזמן שלחו אותנו הביתה בטענות שווא, ללא מתן תשובה והם החליטו בשלב מסוים שזו בעיה של חומציות בקיבה", ממשיכה האם, "הם נתנו לו כדורים  שלא שיפרו את המצב, עד שבשלב מסוים החלטתי לקחת אותו לרופא פרטי בבני ברק, שביקש לראות את כל הבדיקות ומהר מאוד הוא גילה את הבעיה ואמר שהוא חייב לעבור ניתוח מיידית". 

בשבוע שעבר הוא נכנס לניתוח בבית החולים שיבא-תל השומר. "הרופאים שעשו לו את הניתוח ספרו לי שהיו לו בקיבה בצקות וקילה, ושהם לא יודעים מה היה קורה אם לא היינו עולים על זה בזמן", היא אומרת ומוסיפה: "אני שמחה שאולי עכשיו הוא לא יסבול מזה, ילד קטן בן שנתיים שמה שהוא מכיר מאז שנולד זה בתי חולים, רופאים ואחיות". 



לדברי האם, האב לא בקשר איתם מבחירה שלה, והיא לא עובדת כבר תקופה בשל הבעיות הרפואיות של הילד. "כשעבדתי כל הזמן נאלצתי לצאת מהעבודה באמצע היום בגלל שהתקשרו אליי מהגן לבוא לקחת אותו כי הוא מקיא בלי סיבה. בשלב מסוים לא יכולתי להמשיך ואני כבר יותר חצי שנה לא עובדת", היא אומרת, "למזלי, המשפחה שלי עוזרת לי עם שכר הדירה ועם הוצאות המחיה אבל זה לא פשוט. עכשיו התחלנו לקבל ביטוח לאומי כי הילד הוכר כנכה, אבל מדובר בסכום זעום של 1,200 שקל בחודש. זה קשה אבל העיקר שהילד בסדר עכשיו ואני רק מקווה שהבעיות הרפואיות ייפתרו". 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. אחת שיש לה תגובה טובה ❤

    בשורות טובות יקרה, ושהשם ישלח לכם רפואה שלמה עד 120

  2. רונית

    זה רק מוכיח כמה האינסטינקט של האמא כל כך נכון לגביי הילדים שלה .תודה לאל שהפעוט ניצל והכל בסדר איתו עכשיו ,חבל שבאיזשהו מקום הרופאים בקופת החולים שלה פיספסו את הדיאגנוזה הנכונה .

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אוו נפלאות אלוקים בדבר היציל את הילד..שלא יחלה שוב בעזרתו.אמן..היי חזקה שמירת השבת תשמור עליכם לנצח..מניסיון על עצמינו…לא מובן בשכל האנושי…זה סימן להתקרב עוד יותר…אלוקים רוצה אותך קרוב ואת כולנו

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תודה לאל שהילד ניצל . רפואה שלימה בין שאר חולי עמו אמן. ( אמא יקרה )

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות