צילום: Alex Linch / shutterstock.com
צילום: Alex Linch / shutterstock.com

איש עסקים מבת ים שהסתבך עם השוק האפור: "אני ומשפחתי חיים בפחד"

האיש שסייע ללא מעט נזקקים הסתבך בחובות ענק. ל"השקמה בת ים" הוא מספר על ניסיון תקיפה שהסתיים בנס בפציעה קלה

פורסם בתאריך: 6.7.20 14:23

בעל עסקים מבת ים, בן 49 ואב לשניים, שצבר חובות בסך כולל של מיליון שקלים, הסתבך בשוק האפור. לדברי מקורביו, לפני מספר חודשים הותקף בנוכחות בנו ובנס לא נפצע באורח קשה. כעת הוא פונה לעזרה.



מכריו מספרים עליו כי הוא איש נדיב לב שעזר להמון אנשים. בעבר החזיק בבעלותו מספר עסקים בעיר, בהם מרכול וחנות פירות וירקות. בשנים האחרונות החל מצבם הכלכלי של עסקיו להחמיר וכיום הוא נמצא בעיצומו של הליך פשיטת רגל. בחודשים אחרונים הגיעו חובותיו בסכום של מיליון שקלים. זאת, כאשר מחצית מהסכום הם חובות לשוק האפור.

לפני ארבעה חודשים עבר האיש תקיפה ממנה ניצל. "יצאתי עם הבן שלי מהבית בערב שבת", הוא נזכר וממשיך לתאר את האירוע: "הלכנו ביחד לכיוון בית הכנסת, וכל הדרך אני קולט שני טיפוסים שעוקבים אחריי. הם לבשו קפוצ'ון. פתאום הרגשתי דקירה בישבן, דקירה חזקה ועמוקה. עוד לא התחלתי להתאושש וכבר הרגשתי עוד דקירה. ראיתי את התוקף מתחיל לנופף לעברי עם הסכין והוא שאל אותי מה קורה עם הכסף. הוא המשיך לנופף עם הסכין ואמרתי לו שיפסיק כי הבן שלי לא קשור לעניין. התחילה להיווצר שם התקהלות של אנשים והוא ברח".

והבן שלך שראה את הכל. איך הוא הגיב? 

"הבן שלי היה המום. כולו נהיה לבן. הייתי על רצפה בתוך שלולית דם. באפיסת כוחות התיישבתי על הספסל ואמרתי לו ללכת הביתה. הוא פחד והלך אל בית הכנסת".

הוא ממשיך ומספר כי בעקבות הדקירות הוא פונה באמבולנס לבית החולים. לאחר כמה בדיקות וצילומים, התברר כי הפצעים הם קלים בלבד. אך יחד עם זאת, מספר האיש כי מאז האירוע הוא ומשפחתו סובלים מחרדות.

"אני ומשפחתי חיים בפחד", הוא אומר, "אני משתדל שלא ללכת לבד ברחוב. אני לא מרשה לילדים שלי ללכת לבד הביתה בלילה. אם זה בשעות היום אני רוצה לדעת לאן. אשתי גם היא סובלת מפחד ותמיד מבקשת שאחכה לה למטה. היא לא נרדמת בלי לקחת כדור שינה. אנחנו לא יודעים לקראת מה אנחנו הולכים אבל בוטחים בהשם".

מי שמנסה לסייע לאיש ולבני משפחתו הוא הרב יוסף לוגסי. בפנייה בפייסבוק בדף "בת ים שלנו", צוין כי "אנו פונים לליבכם בקריאה דחופה לעזרה לסייע בתרומה כספית ליהודי טוב שנאלץ לפשוט רגל ונשאר עם חובות עצומים לעבריינים המאיימים על חייו".

תרומות ניתן להעביר לבנק הפועלים, סניף 516, מספר חשבון – 569910 ע"ש הרב לוגסי, או להתקשר למספרי הטלפון: 050-4722283 052-7693275. 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ננ

    סכנת שוק האפור כולם מתעלמים ממנה זה חוזר על עצמו בעמידר ישנן כמה משפחות שאבדו את דירותיהם בגלל חובות הילדים שהסתבכו בשוק אפור והימורים.
    צריך פרסום מסיבי לא לקחת שקל מהם עדיף למות ברעב ולא מכדור בראש או לאבד את דירת ההורים המבוגרים שנזרקים לרחוב.

  2. תגובה

    לא צריכים תרומות .צריכים משטרה .הנבלות הלוו והלוו .איך חשבו שיצליח להחזיר?הפילו אותו בכוונה .

  3. קרמבו

    כל בר דעת חייב לדעת שלא לוקחים הלוואות בשוק האפור.זה יותר גרוע מחתונה קטולית,אתה מחזיר ומחזיר ומחזיר ואף פעם זה לא ניגמר

  4. מומחה

    כמוהו יש רבבות אנשים בקושי חיים ואתם מבקשים תרומות בילתי נתפס

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות