דלאל דאוד
צילום: מתוך הפייסבוק של דלאל דאוד

דלאל דאוד שרצחה את בעלה המתעלל, לא מצליחה לשכור דירה בבת ים

"אני מגלה בדרך הקשה שלנשים ערביות אין צ'אנס לשכור דירה ולאסירות משוחררות אין צ׳אנס לחזור לחברה", כך כתבה לאחר שבעל דירה מבת ים החליט לחזור בו, רגע לפני החתימה על החוזה

פורסם בתאריך: 29.6.20 18:00

דלאל דאוד, שריצתה 18 שנות מאסר על רצח בעלה לאחר שהתעלל בה באופן שיטתי, טוענת כי לרגע לפני שחתמה על חוזה לשכירת דירה בבת ים, הודיע בעלי הדירה כי החליט לבטל את החוזה. לטענתה הסיבה נעוצה בעברה ובעובדה שהיא ערביה.



דלאל עזבה אלה את ההוסטל שבו היא חיה, לאחר ששוחררה מכלא נווה תרצה. שיחרורה התאפשר לאחר 18 שנות מאסר, בעקבות מאבק עיקש של ארגוני הנשים, שטענו כי יש לשחרר את דלאל שעברה התעללות קשה מצד בעלה.

אלא שכעת היא מתקשה למצוא דירה לה ולבתה. "אני מחפשת דירות במשך חודשיים ואף אחד לא נותן לי. למה? כי אני ערבייה וכי אני דלאל דאוד", כך כתבה בדף הפייסבוק שלה, והוסיפה: "השבוע, רגע לפני שחתמתי על חוזה עם בעל דירה בבת ים, בעל הדירה ה'נאור', אחרי שעשה גוגל או ששד הגזענות תקף אותו, גילה כנראה שאני אסירה משוחררת וזה הפחיד אותו וביטל את החוזה איתי. אני מגלה בדרך הקשה שלנשים ערביות אין צ'אנס לשכור דירה ועוד יותר לאסירות משוחררות אין צ׳אנס לחזור לחברה".

דלאל ציינה בפוסט כי תכננה להתגורר בדירה בבת ים עם בתה, וכתבה: "תכננתי להתגורר בדירה עם הבת שלי, סוף סוף יהיו לי ולה חיי משפחה וחיים 'נורמליים' אחרי הזוועות ששתינו עברנו".

בעקבות הפוסט מסרה חברת המועצה מחזיקת תיק שוויון מגדרי וקידום מעמד האישה, קטי פיאסצקי: "דלאל דאוד היא אישה גיבורה שעברה גיהנום. שנים היא סבלה מהתעללות קשה מצד בן הזוג שלה, וכשכבר שמה לזה סוף נידונה לשנים ארוכות בכלא. לדלאל מגיעים חיים טובים ואין לי ספק שהעיר בת ים יכולה לאפשר זאת".

"לצערי, בעקבות התפרצות הקורונה נאלצנו לבטל פגישה בעירייה, שבה הייתה צריכה להיות מוצגת תכנית שגיבשתי יחד עם גורמים נוספים, תוכנית למלחמה באלימות כלפי נשים. אני כולי תקווה ששום אישה לא תחווה את מה שחוותה דלאל, וששום אישה לא תאלץ לעמוד בסיטואציה הבלתי אפשרית שבה עמדה דלאל. אני מתכוונת לעשות הכל כדי שכך יהיה".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אשה

    צר לי על הגב' דלאל שחוותה התעללות מצד בעלה, מה עושים הגברים שעוברים התעללות ע"י הנשים שלהם והם לא "מחזירים"???? גב' פיאסצקי היקרה, מי מגן על הגברים שעוברים התעללות יומיומית ע"י הנשים שלהם? מי עוזר להם??? המשטרה?, הממשלה? ארגון הגברים שלא מקבל עזרה מאף גורם?? צריך לפעול נגד האלימות במשפחה ולא לדאוג "רק" לנשים, ישנן נשים אלימות!!! נקודה!!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות