גבר בדיכאון
צילום: Redshinestudio / shutterstock.com

יותר מ-15 אלף מובטלים נוספו בבת ים מאז פרוץ משבר הקורונה

לפי נתונים שפורסמו הבוקר באתר Ynet, המבוססים על נתוני הביטוח הלאומי ומשרד הרווחה, מספר המובטלים בעיר הגיע ל-17,479. ומה קורה בערים השכנות?

פורסם בתאריך: 28.6.20 12:36

הולך ומחריף המשבר הכלכלי בעקבות מגפת הקורונה. החל מיום רביעי, 1 ביולי, צפויה להסתיים חלוקת דמי האבטלה שניתנו על ידי הממשלה עם התפרצות הנגיף, כאשר מאות אלפים יישארו ללא הכנסה וללא דמי אבטלה, או לחילופין – דמי אבטלה מופחתים.



לפי דיווח הבוקר באתר Ynet, המבוסס על נתוני הביטוח הלאומי ומשרד הרווחה, הנתונים לא מעודדים גם בבת ים. על פי נתוני המוסד לביטוח לאומי לפני תקופת הקורונה מספר המובטלים המדווחים עמד על 2,374. המספר זינק ביותר מ-600 אחוז, שכן כיום  שיעור המובטלים בעיר עומד על 17,479 תושבים, בעיר שבה מתגוררים כ-160 אלף תושבים.

עוד עולה מהנתונים כי בחולון קפץ מספר המובטלים ל-24,586 לעומת 3,242 לפני משבר הקורונה ובראשון לציון 32,509 לעומת 4,300.

מחזיק תיק הרווחה בבת ים, חבר המועצה איציק דריקס, מודאג. "בעקבות נגיף הקורונה, גרף המובטלים בארץ עולה בפרט ובבת ים בכלל, וזה מדאיג", הוא אומר ל"השקמה בת ים". כמחזיק תיק הרווחה בעיר, אני יכול לומר כי אנחנו רואים עלייה מתמדת בפניות לסיוע כללי ולסלי מזון. יש בעיה, מצד אחד הביקוש לסיוע עלה ומצד שני ישנו קושי לתורמים להמשיך ולתרום. אנחנו באגף הרווחה עושים את המיטב על מנת לסייע לתושבי העיר, אולם לצערי אני לא צופה שיפור בתקופה הקרובה ונראה שהמצב הולך ומחמיר".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. האמת שיש כאלה לא מובטלים

    רוב הבת ימים מגילאי 20ועד 28 עובדים בדרך כלל בשחור עבודות מהצד וגם מקבלים קיצבאות מהביטוח לאומי וככה מתחמנים את המדינה מי שבאמת מובטל לא מקבל דמי אבטלה ולא זכאי לכלום רק מרוששים לו את המעט וגם זה לוקחים במדינה הזאת אלו שעובדים בשחור תבדקו הם נקראים לא מובטלים עושים יותר ממה שנדמה לכם מי שלא זכאי לקבל דמי אבטלה ובאמת לא עובד אכל אותה בענק

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות