עיריית בת ים הצטיידה בכלים חדשים לניקוי הרחובות

בין הכלים החדשים: שני מנופים לאיסוף גזם ופסולת כבדה

פורסם בתאריך: 17.6.20 10:32

שישה כלים חדשים נוספו לצי הניקיון העירוני ברשות אגף שפ"ע בעיריית בת ים. הרכש החדש כולל בין השאר שני מנופים חדשים לאיסוף גזם ופסולת כבדה ושתי מכונות ניקיון חדשות מסוג ISUZU.

מכונות הניקוי החדשות הן מתקדמות ובעלות בקרת איכות מירבית. למכונות שני מנועים – אחד לנסיעה והשני למערכת הטיאוט. בחודש הקרוב צפוי צי הרכב להמשיך להתרחב עם מכונת שואב ייחודית לראשונה בישראל.

הכלים החדשים הוצגו השבוע ברחבת העירייה במעמד ראש העירייה צביקה ברוט, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק שפ"ע יהודה הרוש ומנכ"לית העירייה, יודפת אפק-ארזי.



ברוט ברך על שדרוג מערך הניקיון ומסר: "אנו ממשיכים לשדרג ולשפר את ציוד הניקיון. חשוב לזכור שיש משמעות רבה לשיתוף פעולה של הציבור בהקפדה על ניקיון העיר. כחלק ממדיניות עירונית כוללת להגברת פעולות הניקיון בעיר ושמירה על חזות העיר רכשנו את הכלים החדשים ביותר ויחד עם העובדים שלנו, ושיתוף הפעולה של התושבים הנפלאים שלנו, נשקיע ונשמור על העיר שלנו נקייה".

הרוש הוסיף כי "טכניקת הניקיון החדשה באמצעות רכבי השטיפה ומכונות הניקוי תביא לייעול משאבי מחלקת שיפור פני העיר ולהשגת תוצאות טובות יותר בזמן קצר יותר. חזות העיר וניקיונה עומדים בראש סדר העדיפויות שלנו ואנו בודקים ללא הפסקה דרכים נוספות לשיפור ושדרוג פעולות האגף".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. הודיה

    כל הכבוד, תתחדשו, רואים שלראש העיר שלנו באמת איכפת. מעלה אותנו על המפה. בבקשה תשקיע גם בחצרות הבתים, תשלח בבקשה פקחים שדיברו עם הדיירים במיוחד עכשיו בקייץ שיש נחשים. הרבה מקומות בעיר במצב נוראי, אני מתביישת. בקיץ באים לכאן תיירים רואים את ההזנחה הזו של התושבים. אולי צריך מתנדבים שיעזרו

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יופי תתחדשו ותיכנסו גם לרחוב הגיבורים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות