בעקבות פניית "השקמה בת ים": העירייה החלה בפינוי רכבים נטושים

אחרי לא מעט דוחות שחולקו ונערמו על שמשות הרכבים - הגיע זמן הפינוי

פורסם בתאריך: 14.6.20 15:56

בעיית הרכבים הנטושים קיימת לא מהיום ומוכרת לתושבים. כלי הרכב הנטושים יוצרים סביבם מפגעים סביבתיים ותופסים מקומות חניה של תושבים למשך זמן רב וממושך. יחד עם זאת, תיעוד אשר הגיע אל מערכת "השקמה בת ים" הצביע על כך שבעירייה ממשיכים לחלק דוחות לרכבים שכבר מזמן אין להם אבא ואמא.



בחניון הציבורי ברחוב יצחק שדה חונות לא מעט מכוניות נטושות. על פי התיעוד נראה שחלק מהן נמצאות שם זמן רב. אולם במקום לפנותן, עיריית בת ים העדיפה, כך נראה על פי התיעוד, לחלק דוחות ולהצמידם לשמשה הקדמית. מפני שמדובר בכלי רכב נטושים מיותר לציין כי אף אחד אינו טורח לאסוף את הדוחות ולקרוא אותם. כך יום אחרי יום נוספים דוחות חנייה על שמשותיהן של המכוניות הנטושות שבינתיים אינן נעלמות מהנוף.

 

 

 

בעקבות פניית "השקמה בת ים" החלה העירייה הבוקר (ראשון) בפינוי הרכבים הנטושים. מעיריית בת ים נמסר: "הבוקר החל הפיקוח העירוני במבצע מרוכז לפינויים של כלי הרכב, וזאת בהתאם להוראות החוק. קיים הליך מובנה ומוסדר לפינוי רכבים נטושים. נוהל פינוי רכבים נטושים קובע כי מרגע מתן התראה לבעל הרכב, על הרשות להמתין 60 יום עד לפינוי הרכב, ורק אז מפנה הרשות את הרכב למגרש המוקצע לכך. גם לאחר פינוי הרכב למגרש, ממתין הרכב במגרש, ולבעליו נשלח מכתב נוסף ובו תזכורת ואפשרות נוספת לאסוף את הרכב, ומשלא נאסף הרכב הוא נשלח לגריטה. בהתאם להליך הנ"ל, ולאחר מתן דוחות ודרישות לפינוי כלי רכב מחניון שלא נענו על ידי הבעלים, בוצע מבצע מרוכז לפינויים של כלי הרכב".

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אני

    בושה וחרפה לעיריית בת ים ששוחתת את תושבי המדינה שבאים להנות מהטילת ולהיכנס למסעדות פקחיה אומרים: אתה רוצה לאכול לשתות? קודם שלם לנו.

  2. אבי

    העניין כלכלי נטו. תהליך הפינוי עולה לעיריה כסף, לכן מחכים למועד מתאים לבצע פינוי מרוכז שמועדו בדרך כלל מעבר לזמן המוקצב.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות