משבר הקורונה: אם וחמישה ילדים בלי אוכל בבית

אם חד הורית לחמישה פוטרה מעבודתה וכעת היא לא עומדת בתשלום שכר הדירה ואפילו מזון אינה מסוגלת לקנות: "נשאר לי לפנות רק לעזרת הציבור"

פורסם בתאריך: 9.6.20 17:16

"הגעתי למצב שעוד רגע גם אוכל בבית לא יהיה לי, ויש לי חמישה ילדים שזקוקים לבית ומזון", כך מספרת אם חד הורית לחמישה ילדים, בת 47, שלא עומדת בתשלומי שכר הדירה, לאחר שפוטרה מעבודתה בעקבות משבר הקורונה.

האם עבדה כמטפלת בקשישים ונפגעה גם היא ממשבר הקורונה, כאשר בעקבות חוב בביטוח לאומי היא גם אינה זכאית גם להשלמת הכנסה.

"נשארתי עם חמישה ילדים ללא עבודה, ללא דמי אבטלה שעדיין לא עודכנו וללא עזרה מהביטוח לאומי, אני כבר לא יודעת למי לפנות", היא אומרת, "הילדים שלי הם בגילאי שש עד 18. אנחנו גרים בדירת שלושה חדרים, לא מתפנקים, אבל לצערי בעקבות הפיטורים גם את שכר הדירה אני לא מסוגלת לשלם. בעל הדירה מתקשר אלי כל יום, ומה אני יכולה לומר לו? אין לי שקל הכנסה, גם לא מזונות. לצערי, כשהתגרשתי ויתרתי גם על המזונות, רק כדי להתגרש. אני אבודה, גם האוכל בבית עוד רגע נגמר".



"עבדתי כעוזרת בית, קיבלתי עזרה מביטוח לאומי ועבדתי כמטפלת, וכך הצלחתי לשרוד", היא מוסיפה, "אבל הכל נסגר בבת אחת, פשוט אין לי שקל הכנסה. יש עמותה שמעבירה לי סל מזון פעם בחודש ומזה אני חיה. אף פעם לא הייתי במצב שאין אוכל בבית ושעוד רגע זורקים אותי מהדירה, נשאר לי לפנות רק לעזרת הציבור".

המעוניינים לתרום ולסייע יכולים לפנות בטלפון שמספרו: 050-289-9601.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות