הסיירת הניקיון חוזרת לחופי בת ים ולטיילת

קבוצת Clean Beach, שהקומה לפני כתשעה חודשים על ידי עולה מצרפת, יוצאת בקמפיין מימון המונים

פורסם בתאריך: 3.6.20 15:19

קבוצת Clean Beach הקומה לפני כתשעה חודשים על ידי סמואל גלם, עולה חדש מצרפת שהתיישב בבת ים. מאז הצטרפו על הקבוצה מתנדבים רבים אשר על פעלם הוא לנקות את החופים של העיר אשר לא פעם סובלים מזיהום שמקורו בהשלכת פסולת, דבר העלול לפגוע ביצורים החיים בסביבתו.

מעבר לניקיון, שמה לה הקבוצה למטרה גם לחנך את הציבור לשנות את התנהגותו בחופים על מנת שיידע לשמור עליהם ולא לפגוע בהם. עד כה ביצעו חברי הקבוצה מיפוי ואבחון של החופים. במהלך הניקיון של חוף ירושלים שהתבצע שלשלום (שני), הצילו חברי הקבוצה צב ים.



כעת, יוזמו חברי הקבוצה מיזם מימון המונים של גיוס סכום של 20,000 שקל תוך 70 ימים. בקרוב ישתמשו חברי הקבוצה בטיילת בכדי להודיע ​​לציבור על השפעת הפסולת שהם מייצרים על הסביבה וכדי ללמד אותם לעשות פעולות אקולוגיות פשוטות. כמו כן, מתכננים חברי הקבוצה לקיים מצגות בבתי הספר כדי להכיר לתלמידים את חוף הים, המערכת האקולוגית שלו, ההשפעה האנושית על הסביבה, מדוע וכיצד לנקות את החופים.

"הקמתי את קבוצת התנדבות Clean Beach באוקטובר 2019. מטרת קבוצה זו היא לנקות את חופי הפסולת שלהם ולהעלות את המודעות הציבורית להגנה על קו החוף". מספר סמואל, "קיבלו לאחרונה סיוע חומרי מבית העירייה. תכננו לארגן ניקוי במאי בשיתוף עם בניין העירייה ובתי הספר, אך זה נדחה בגלל נגיף הקורונה. מאז החזרה לחופים לאחר הבידוד, הקמנו שני ניקויי חוף שבועיים, יום שישי בבוקר ויום ראשון בערב. בקרוב נארגן סדנה בנושא התחממות כדור הארץ המאיימת גם על החופים".

ניקוי החוף הבא יתקיים במסגרת הסביבה הבינלאומית ויום האוקיינוס בתאריכים 5-8 ביוני. כמו כן, יתקיים נקיון חופים ב-12 ביוני בשיתוף עם הגששים דוברי הצרפתית של GL ישראל רון-ארד.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות