צחנה וזוהמה ליד גן ילדים: הומלס נוסף נמצא ללא רוח חיים בבת ים I צפו:

בתוך שבוע וחצי מוות שני של הומלס בבת ים. כך חיים דרי הרחוב בסמוך לגן ילדים בעיר:

פורסם בתאריך: 3.6.20 11:54

ברחוב החשמונאים 43 בבת ים נמצא אתמול הומלס ללא רוח חיים כבן 57 במקלט הבניין. אירוע זה מתווסף לאירוע דומה שקרה לפני שבוע וחצי ברחוב התחייה בבת ים, שם גם אותר הומלס כבן 50 שנפטר ככל הנראה ממינון יתר.

שכנים סיפרו ל"השקמה בת ים" כי מדובר בדרי רחוב שאלתרו להם בית מאחורי חנות מכולת. "המקום מסריח ומלא צחנה. אנחנו לא יודעים מה לעשות ולמי לפנות. בסופו של דבר אנחנו סובלים".

השטח הוא שטח "הפקר" מאחורי החנויות. במקום יש פסולת בכל פינה, ריח של צחנה, בגדים תלויים באופן מאולתר, מזרנים והמון בקבוקי בירות וכל זאת בצמוד לגן ילדים שנמצא מעבר לגדר.

בבת ים פזורים עשרות הומלסים שחלקם מטופלים על ידי הרווחה וחלקם מסרבים לקבל טיפול. ישנן מספר עמותות בעיר שמסייעות לדרי רחוב כמו עמותת "לופט" שבתחילת הקורונה דאגו לעשרות הומלסים למבני קבע.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אינה

    שלום רב
    ראש העיר הזניח את בת ים
    אין בכלל פקחים, בטיילת מלא הומלסים ששותים משקאות חריפים שיושבים על הפסלים.ראית יבמוא עיניי איך עושים את הצרכים שלהם על הספסל.למרות עיסור רוכבים על אופניים , זאת סכנה כי מטיילים שם הרבה אשים על כסאה גלגלים וילדים.וגם לא מקפידים שאנשים יהיו במסכות, תכנסו לחנויות ברוב לא לובשים מסכות ומכניסים אנשים ללא מסכה.ארימות של זבל ליד הבתים.לא מעניין את אף אחד איך נראה עיר שלנו.בושה וחרפה.פקחי יושבים במשרד ולא יורדים לעם.

  2. דייר התחיה

    חסר הבית שנפטר בן 50 בעצם מת על ידי דייר בית אחר במיטה שלו בשיחים
    אותו דייר בית היה בן אדם זהב שתמיד עזר לאמא שלי ולמוכר במכולת, הוא לא היה משתמש בסמים רק באלכוהול.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות