חוף הים בבת ים

רוצים להקים עסק חברתי-סביבתי? העירייה מחפשת אתכם

עיריית ראשון לציון בשיתוף המשרד להגנת הסביבה מזמינים את תושבי העיר להציע פרויקטים לעידוד איכות הסביבה בעיר

פורסם בתאריך: 26.5.20 17:49

עיריית בת-ים והמשרד להגנת הסביבה מזמינים את תושבי העיר להציע פרויקטים חברתיים-סביבתיים, לעידוד ולקידום הקיימות בעיר.

עיריית בת ים פרסמה קול קורא המיועד לתושבי העיר שמעוניינים לפעול, להקים או לקדם פרויקט בתחומים חברתיים-סביבתיים, ובכך להיות חלק לסייע לחיבור בין קהילות העיר לבין סביבתן.



הקול הקורא פונה לקהילות בבת ים לצורך קבלת הצעות לביצוע פרויקטים, בהם שיקום שטח – אימוץ אתר וגינות קהילתיות, חשיפת תושבים ותיירים לסביבת המרחב – טיולים וסיורים או סימון שבילים, טיפול בפסולת – פעילויות המקדמות מחזור פסולת ופעילויות המקדמות מודעות בנושאי מפגעים סביבתיים ובריאות, מיזמי אומנות בשימוש חוזר, יזמות כלכלית-חברתית מקומית – כגון פיתוח עסק חברתי-סביבתי, חנות יד שנייה, ספריית כלי עבודה או צעצועים.

יו"ר מועצת העיר ומחזיקת תיק איכות הסביבה, קטי פיאסצקי, מסרה: "תקופת הקורונה הוכיחה מעבר לכל ספק כי תושבי בת ים דואגים זה לזה. כעת הגיעה לפתחנו ההזדמנות שבה אנו יכולים לדאוג לסביבה בה אנו חיים. המרחב הציבורי הוא של כולנו, ואין לי ספק שהתושבים שלנו יעלו רעיונות מעולים למען הסביבה ולמען שיפור איכות החיים בעיר. קהילה יוזמת ומעורבת מבטיחה איכות חיים טובה יותר. אני מחכה בקוצר רוח להיחשף לרעיונות וליוזמות שיוגשו".

בעירייה מציינים כי רשאים להגיש בקשות קבוצות פעילות של תושבים (בגירים), הפועלות לפחות שנה. כאשר כל קבוצה תידרש להציג את פירוט הפעולות שביצעה בשנה האחרונה, ותהיה חייבת לכלול חמישה פעילים לפחות.

בנוסף, היקף התקציב הכולל שתעמיד העירייה בשיתוף המשרד להגנת הסביבה במסגרת קול קורא יעמוד על 32,132 שקל, שיחולקו בין אחת לשלוש קבוצות.

 

 

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות