מיחזור
מיחזור

בבת ים מתחילים למחזר גם פסולת אלקטרונית

עיריית בת ים החלה ביישום תכנית העבודה למחזור פסולת אלקטרונית בעיר: יוקמו מוקדים מיוחדים בעיר

פורסם בתאריך: 25.5.20 15:58

עיריית בת ים בהובלת היחידה לקיימות ולאיכות הסביבה, סיימה השבוע את הקמת מערך מחזור הפסולת האלקטרונית בעיר בשיתוף תאגיד המחזור מ.א.י (מחזור אלקטרוניקה ישראל), במסגרתו תיאסף הפסולת האלקטרונית בנפרד ותועבר לטיפול באתר מתאים.



על פי תוכנית העובדה שגובשה בעירייה, מערך המחזור כלול שלושה ערוצים מקבילים שפרוסים ברחבי העיר, החל מאיסוף פסולת אלקטרונית במסגרת ימי ההוצאה של גזם וגרוטאות. הפסולת האלקטרונית המפונה לרחוב בימי ההוצאה הקבועים, תיאסף ותילקח למחזור. הפסולת האלקטרונית הגדולה, כמו מקררים ומכונות כביסה, תפונה לרחוב ביום ההוצאה ותיאסף על ידי תאגיד מ.א.י.

בנוסף, כולל המיזם הקמת 22 מוקדי איסוף סוללות ופסולת אלקטרונית במוסדות חינוך ומוסדות העירייה. מספר המוקדים יתרחב עוד במהלך השבועות הקרובים. הקמת מרכז איסוף עירוני במתחם המשק, ברחוב אהוד קינמון 47, ובו יאספו פסולת אלקטרונית בינונית וגדולה (מיקרוגל, תנורים, טלוויזיה וכדומה). התושבים מוזמנים להביא את הפסולת למתחם המשק.

בשלב מאוחר יותר תופעל בבתי הספר היסודיים בעיר תוכנית חינוכית להעלאת המודעות לאיסוף פסולת אלקטרונית וחשיבותה לשמירה על הסביבה ובריאות הציבור.

ראש העירייה צביקה ברוט, מסר: "אני קורא לתושבי העיר להצטרף למאמצים להפוך את בת-ים לעיר ירוקה, נקייה ובריאה המעודדת שמירה על הסביבה לרווחת כל תושבי העיר, כיום ובדורות הבאים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. פסולת

    אין ביקוש לפסולת אלקטרונית בעולם אוספים אותה כאילו למיחזור ואז זורקים אותה במדינות עולם שלישי באפריקה ושם זה מזהם את הסביבה!!! ומי תהום ומרעיל כל דבר!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות