אשפה ברחוב דליה. צילום מתוך פייסבוק

פסולת, משאיות חונות ורכבים נטושים בחצר האחורית של העיר

השטח שבין בת ים וחולון הפך לשטח מוזנח שבו מושלכת פסולת משתי הערים

פורסם בתאריך: 12.5.20 17:07

אזור רחוב דליה בקצה של בת ים הפך לאחרונה לאתר השלכת פסולת. כמו כן משמש השטח כ'בית קברות' של רכבים נטושים, דבר אשר מהווה מטרד סיבבתי עבור התושבים. אם לא די בכך, בשנים האחרונות משמש המגרש החולי הגדול גם כחניון מאולתר עבור משאיות וכלי רכב כבדים, למרות שחוק העזר העירוני אוסר על כך.

השטח הפתוח ממוקם בגבולה של בת ים עם קריית מיכה בחולון, בסמוך לרחוב דליה. למעשה מדובר בשטח אשר רובו ממוקם בתחום השיפוט של חולון, זאת כאשר הגבול בין שתי הרשויות עבור בצמוד אל רחוב דליה, דבר אשר מסבך את הטיפול במפגעים שבו.



מאחר שבכל אזורי המגורים בבת ים לא קיימים מקומות חניה עבור משאיות, נהגים רבים מהאזור מחנים את המשאיות בסיום יום העבודה בשטח המדובר, אזור שרובו נמצא בשטחה של חולון. התושבים מצדם מאוד לא מרוצים מהמצב ומתלוננים על מטרדי רעש גדולים שמתרחשים בשעות הבוקר המוקדמות ובערב. אולם, לא מדובר בבעיה היחידה. ברבות השנים הפך השטח גם לאתר השלכה של פסלות פיראטית וכלי רכב נטושים.

צילום מתוך פייסבוק

 

 

הנפגעים  העיקרים מן המצב הבעייתי הם תושבי הבניינים הסמוכים, כמו גם תושבי קריית מיכה. "אנחנו רוצים שינוי" מוסיף תושב קרית מיכה, "שיחזור המקום לקדמותו כמו שהיה לפני עשר שנים, או שיגדרו את הרחוב כך שלא יכולו להגיע לכאן משאיות, כמו שעשו בתחילת רחוב חכמי ישראל".

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "המשאיות חונות בשטח המוניציפלי של חולון והפסולת שהושלכה היא פסולת בניין שהושלכה בניגוד לחוק. העירייה תשלח את הפיקוח לאתר את המשליכים על מנת לתת קנסות והפסולת תיאסף על ידי מנוף".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "במקום לא קיים תמרור האוסר חניה ולכן לא מתבצעת בו אכיפה. הנושא ייבדק ובמידת הצורך יוצב תמרור".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. טוהר

    כל העיר בת ים גועל נפש אחד גדול במכה שברו את כל העיר אין מדרכות כל הרחובות מטונפים לא מנקים אותם לא מחטאים אותם עיר רקובה לגמריי כשלחיאני היה ראש העיר העיר היתה מצוחצחת נקיה סירחון שלם בעיר הזו להקיא

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות