קניון בת ים
קניון בת ים

לקראת החזרה לשגרה: כך מתכוונים בקניון בת ים להחזיר את הלקוחות

היערכות מיוחדת בקניון לקראת הפתיחה המחודשת ביום חמישי, לאחר כחודשיים של הדממה

פורסם בתאריך: 5.5.20 16:28

ביום חמישי, אחרי כמעט חודשיים של הדממה, צפוי להיפתח מחדש קניון בת ים. בימים אלה נערכות ההכנות שכוללות ניקוי וחיטוי הקניון והשטחים הציבוריים, הצבת עמדת עמדות אלכוג'ל בקניון ומערך האבטחה יתוגבר על מנת לאכוף את הנחיות משרד הבריאות, בהן עטיית מסכות, שמירה על מרחק ומניעת התקהלויות.

בעלי העסקים בקניון, הכולל עשרות חנויות מותג, קיבלו אתמול (שני) מכתב עליו חתום חי גאליס מנכ"ל ביג מרכזי קניות – שמנהלת ומפעילה גם את קניון בת ים, שבו הוא קורא לפתוח את החנויות ביום חמישי, ולהחזיר את הקניון לפעילות מלאה.



"אנחנו היחידים שנתנו לכם את השקט המסחרי לשלם שכר דירה בגובה של כאחוז מפידיון בלבד בחודשים מאי ויוני, ואנחנו מצפים לשיתוף הפעולה שלכם ומאמץ מוגבר לפתיחה מלאה החל מיום חמישי. זאת, על מנת לתת ללקוחות חוויה נעימה של קניון מאוכלס במלואו".

וכדי לעודד לקוחות להגיע ועל רקע המשבר הכלכלי, מתכוונים בקניון לפתוח במבצעים. שמעון אוחיון סמנכ"ל השיווק בקניון, מסביר ל"השקמה בת ים": "אנחנו שומרים על כל הכללים הנדרשים ונמשיך לשמור עליהם, הבריאות של המבקרים חשובה לנו מאוד. מעבר לזה, החנויות עצמם התבקשו להציע מבצעים בלעדיים לקראת הפתיחה המחודשת וליצור חווית קנייה עבור הקהל".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות