פלאפל חתוכה

למרות המצוקה בעל דוכן הפלאפל מבת ים הפתיע את כוחות ההצלה

גם בדוכן פלאפל חתוכה הוותיק נאלצים להתמודד עם הנזקים הכלכלים בעקבות משבר הקורונה: "זה לא היה פשוט לשלוח עובדים של שנים לחל"ת"

פורסם בתאריך: 1.5.20 10:41

בצל הפגיעה הכלכלית ואי הוודאות לגבי העתיד בעקבות משבר הקורונה, בפלאפל חתוכה קיימו בשבוע החולף מחווה מרגשת ותרמו מאה מנות עבור אנשי מד"א שעומדים גם הם בחזית המאבק במגפת הקורונה.



משבר הקורונה הפתיע עסקים רבים שחטפו פגיעה קשה. גם בפלאפל חתוכה לא ציפו לכזו התרסקות. העסק הוותיק מבת ים שקיים כבר תשע שנים נאלץ להיסגר יותר מחודש ולעצור את הפעילות. גם עכשיו לאחר שעסקי המזון הורשו לחזור לפעילות תחת המגבלות, נמשכים הקשיים הכלכליים.

משולם, הבעלים של פלאפל חתוכה, מספר: "חודש לפני חג הפסח הוא החודש הכי חזק בשנה מבחינת בעלי הפלאפל במדינה. אנשים מגיעים בהמוניהם לפני החג כדי לאכול פלאפל רגע לפני החג, השנה היינו סגורים מעל חודש וזה היה קשה מאוד. העסק נפגע מאוד מכל הבחינות זה לא היה פשוט לשלוח עובדים של שנים לחל"ת, אבל לא הייתה ממש ברירה".

אתה מדבר על פגיעה במה זה בא לידי ביטוי?

"מדובר על חודשיים בלי להכניס כסף הביתה זה לא פשוט, אתה מגיע ממצב שבו אתה עצמאי שחי ברווחה, למצב שבו אתה אשכרה צריך לחשוב על מה להוציא קודם, זה לא פשוט".

אבל למרות המצב, החליט משולם לתרום בשבוע האחרון 100 מנות של פלאפל לטובת צוותי החירום של מד"א, הוא הגיע אליהם עם הפלאפל החם, והם מצידם הודו לו מאוד על התרומה.

"בימים כאלה שמים את הכל בצד ואם יכולתי לעשות משהו לטובת הצוותים הרפואיים זה לתרום מנות מזון, השמחה בעיניים שלהם עשתה מבחינתי את הכל וזה מה שהיה חשוב, צוות פלאפל חתוכה בת ים מחבק את מד"א ומודה להם על פעילותם ומסירותם הרבה בתקופה זו וחשוב לי שידעו את זה", מסכם משולם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אנשים רק בוכים במקום העניים שאין לה גרוש

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות