חוף הים בבת ים

מחזיק תיק החופים לוועדת הקורונה: "יש לפתוח את חופי הים"

ירון לוי, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק החופים, פנה אל ועדת הקורונה בבקשה שתתיר פעילות בחוף הים: "שירותי ההצלה צרכים להתחיל לפעול. היום עודכנתי על מקרה שכמעט נגמר בטביעה"

פורסם בתאריך: 30.4.20 18:23

המשנה לראש עיריית בת ים ומחזיק תיק החופים, ירון לוי, שיגר הבוקר מכתב אל ועדת הקורונה של הכנסת בראשות ח"כ עופר שלח, בדרישה לאפשר את פתיחת החופים בהתאם להגבלות והנחיות משרד הבריאות.

במכתבו הסביר לוי כי בעקבות ההקלות הצפויות במרחב הציבורי, בהן החזרה אל בתי הספר ופתיחה מדורגת של הקניונים, יש לאפשר גם את פתיחת חופי הים.



"אנו רואים את החשיבות והצורך לאפשר לציבור לקיים פעילות ספורטיבית ברצועת חוף הים באופן הדרגתי", נימק לוי במכתבו.

בשיחה עם "השקמה בת ים" מסביר לוי כי לאחר שהוסרה המגבלה לקיים פעילות ספורטיבית במרחק של חצי קילומטר מהבית, אין כל הגיון לאסור שהות בחופי הים. "זה הזוי שבחוף הים אסור לעשות ספורט למרות שמדובר בפעולה יחידנית", אומר לוי ומוסיף כי "אם אנחנו קוראים שבוטלה המגבלה לעשות ספורט במרחק של 500 מטר, משתמע מכך שמותר לכאורה ללכת אל חוף הים, זהו שלא. חוף הים עדיין חריג. אסור להיכנס אליו למרות שזהו המקום היחיד שיכול להיות סטרילי".

לוי מוסיף כי מאחר שהחופים סגורים לא פועלים בהם שירותי הצלה, דבר אשר מסכן את הציבור, משום שאין מחסום פיזי המונע מהתושבים להיכנס לים. "שירותי ההצלה צרכים להתחיל לפעול. היום עודכנתי על מקרה שכמעט נגמר בטביעה בחוף יולנדה", אומר לוי, "הרבה גולשים פנו אליי ושאלו אם מותר לגלוש. יש בלבול רב בציבור".

 

לוי שב ואומר כי כעת עם ההקלות על המרחב הציבורי והירידה בקצב התחלואה בקורונה בישראל אין מניעה לפתוח את חופי הים ולאפשר לציבור לבצע בהם פעילות של כושר, כבר בשבוע הבא.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות