צילום: ChiccoDodiFC / shutterstock.com
צילום: ChiccoDodiFC / shutterstock.com

עובדת רווחה הותקפה כשביקשה להוציא שני ילדים בסיכון מביתם

שתי עובדות רווחה בליווי שוטרים הגיעו לבית המשפחה כדי להוציא ילדים בסיכון, בצו בית המשפט. האירוע הסתיים בתקיפה חמורה ותלונה במשטרה

פורסם בתאריך: 28.4.20 15:40

עובדת רווחה מעיריית בת ים הותקפה בעת שהגיעה לבית משפחה על מנת להוציא את הילדים בצו בית המשפט.

העובדת הגיעה עם עובדת נוספת ממחלקת הרווחה בעירייה ובליווי שני שוטרים, לאחר שניתן צו בית המשפט המורה על הוצאת הילדים מבית המשפחה בבת ים. הוצאת הקטינים ניתנה באישור מפקחת חוק הנוער מחוזית ובהחלטת בית המשפט וצו שקבע את הוצאת ילד ותינוק בסיכון גבוה.



במהלך הביקור בדירה תקפה אחת מבנות המשפחה את אחת העובדות באלימות, וגרמה לה לחבלות. בסיומו של האירוע הקשה הוצאו הילדים מבית המשפחה והעובדת שהותקפה הגישה תלונה במשטרה.

בעקבות המקרה ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, גינה את האירוע וביקש להדגיש שהוא נותן גיבוי מלא לעובדות ועובדי הרווחה שלדבריו עושים עבודת קודש בעיר.

ברוט הוסיף כי אף שוחח עם מפקד מרחב אילון במשטרה, נצ״מ יגל פינק, ועם בכירים במשרד הרווחה.

בסרטון תמיכה שפרסם ברוט לעובדים הוא ציין כי הנהלת העיר לא תשלים עם מקרי אלימות, פיזית ומילולית, כלפי עובדי ציבור המבצעים את עבודתם. בנוסף, הוא ציין כי הורה על קיום תחקיר מקיף בראשות מנכ"לית העיריה יודפת אפק-ארזי, לצד הגברת צעדים ואמצעים שיביאו לשמירה על שלומם של העובדים.

צפו בתגובת ראש העירייה:



אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שופט??? חותמת גומי להמלצות שניתנות מתוך אגנדה ולא מתוך הסתכלות ענינית וטובת הילדים..מעטים השופטים שאכן מתשאלים את הילדים או מתענינים בדעתם..ומי שסומך על מילת או חוות דעת של פקידת סעד לחוק נוער ..מנסיון בעל אגנדה פמיניסטית ראדיקלית שטובת הילדים ממש אבל ממש לא מענינת אותו..מבין מכרי לא מכיר הרבה שמצרים על העובדה שהיא חטפה מכות.

  2. גלית

    ליבי עם המשפחה. כמה כאב. ויש עוסיות שמגישות תסקירים שקריים (יש הוכלות) בושה!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות