חייל
צילום: Max Zalevsky / shutterstock.com

צביקה ברוט למשפחות השכולות: "זוכרים את הבנים והבנות ומצדיעים לגבורתכם"

בצל המגבלות שהוטלו ביום הזיכרון גם על המשפחות השכולות, פנה אליהם ראש עיריית בת ים: "אני מבקש לחבק את כולכם ולהבטיח כי גם בשנה מאתגרת זו זכרם של הבנים והבנות לא ימוש מאיתנו"

פורסם בתאריך: 27.4.20 13:28

לקראת ערב יום הזיכרון שיחל הערב (שני), בצל המלחמה במאבק במניעת התפשטות נגיף הקורונה והאיסור להגיע לבתי העלמין, פנה ראש עיריית בת ים צביקה ברוט במכתב למשפחות השכולות: "יום אחד בשנה, יום נורא וקדוש, כולנו מתייצבים כאיש אחד בכדי לעטוף אתכן באהבה ולנסות ולהבין ולו במעט את הכאב הצרוב בלבכן לעד".

עוד מציין ברוט במכתבו כי "ביום הזיכרון אנו לא רק זוכרים את הבנים והבנות, אלא גם מצדיעים לגבורתכם אתם. למאבק האין סופי שלכם בחלל האדיר שנותר בכם .וביכולת שלכם לבחור בחיים, ולהמשיך".

הוא מוסיף וכותב: "משפחות יקרות ,568 בנים ובנות שכלה העיר בת ים. על כולנו חל הציווי הבלתי כתוב שלהם להמשיך ולהיות ראויים להם. עלינו לקיים את הוראתם השותקת להיות עם חופשי בארצנו, תוך מתן כבוד האחד לשני, להקפיד על אחדות השורות והרחקת השנאה, כדי שנדע כי אנו מכבדים בצורה ראויה את הקרבתם".

מחר בערב, כשנרים את דגל הלאום אל ראש התורן, ותוגת הזיכרון תתחלף בעוצמת הכרת הטוב על ראשית צמיחת גאולתנו, יעבור קו מקשר דמיוני כחוט השני בין כאב המשפחות ושתיקת הנופלים, לבין השמחה על עצמאותנו ועל הישגינו. ונזכור גם אז, בין שחוק לדמע, שהחוט המקשר הזה – לעולם לא יינתק".

"בשם תושבי בת ים כולה, ובשם הנהלת העיר, אני מבקש לחבק את כולכם ולהבטיח כי גם בשנה מאתגרת זו – בה אנו נאלצים לקיים את טקסי הזיכרון ללא קהל ומבלי להגיע אל בתי העלמין – זכרם של הבנים והבנות לא ימוש מאיתנו, והוא יהיה נצור בלבנו לעד", כך סיים ברוט.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גיקי.

    צביקה ברוט. אחד מראשי העיר הטובים
    והאיכפתיים.שיש בישראל.הרבה מאוד שנים
    לא היה ראש עיר כזה רגיש.איכפתי.בעיר
    בת.ים. שדואג לתושבי עירו.ומאזין לכל בעיה.
    ופותר כל דבר.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות