אמא ובן
אמא ובן

"עזרו לי לקיים את בקשתה האחרונה של אמא: להיקבר ליד אחי"

שבע שנים נאבקה כרמלה אשכנזי במחלת הסרטן. אתמול היא הובאה לקבורה לצד בנה שנהרג בתאונת דרכים, אלא שעבור חלקת הקבר נדרשת המשפחה לשלם 40 אלף שקל, ופונה לעזרת הציבור בגיוס הכסף

פורסם בתאריך: 23.4.20 12:43

"החלום של אמא היה שתיקבר ליד אחי הגדול שי, שנפטר לפני יותר מעשרים שנה ונשאר בלבה ובכאבה עד יום מותה, אבל כארבעים אלף שקל מפרידים בין הבקשה האחרונה של אמא שלי", כך אומר אליאור אשכנזי, תושב בת ים בן 27.

אתמול (רביעי) הובאה לקבורה בבית העלמין בחולון כרמלה אשכנזי, בת 67 במותה, אחרי שנאבקה שבע שנים במחלת הסרטן. אלא שכעת חייבת המשפחה לשלם 40 אלף שקל עבור חלקת הקבר, שצמודה לבנה שי שנהרג לפני יותר מ-20 שנה בתאונת דרכים.



"אמא של הייתה לוחמת", מספר אליאור, "שבע שנים היא נלחמה כמו לביאה במחלת הסרטן. החליפו לה טיפולים לא פעם, אבל היא נאחזה בחיים, עד שהמחלה הכריעה אותה, אין דבר קשה יותר מלאבד אמא, ועוד צעירה בת 67".

אליאור טיפל וליווה את אמו ואת אביו בן ה-70, חולה לב שעבר כ-17 צנתורים וחמישה התקפי לב. "אני בן הזקונים, טיפלתי בשניהם כמה שנים", הוא מספר, "אבא כחולה לב לא עבד כמה שנים, גם אמא בעקבות המחלה לא עבדה, ואני זה שהייתי לוקח ומחזיר לטיפולים ודואג לבית. בחברת קדישה ביקשו כארבעים אלף שקל עבור הקבורה. עד מחר בבוקר יום שישי, אני חייב להעביר את הסכום בשלמותו".

אלאור מוסיף כי עקב המצוקה הכלכלית שאליו נקלעה המשפחה בעקבות מצבם הרפואי של הוריו, הוא זקוק לעזרת הציבור כדי לשלם עבור קבר אמו. "עזרו לי להגשים את הבקשה האחרונה של אמא", הוא אומר.

לתרומות לחצו כאן.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עזרא

    איפה תגובת עירית בת ים? איפה תגובת חברת קדישא?
    עם ישראל תורם המון תמיד ובמיוחד בתקופה האחרונה בלב רחב,למה במקרה המצער הזה אי אפשר לפתור את זה מול הרשויות והמדינה? בושה.
    משתתף בצער המשפחה ויהי זכרה ברוך.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות