צילום: mountain beetle / shutterstock.com
צילום: mountain beetle / shutterstock.com

ראש העירייה הודיע: לא יהיו זיקוקים בבת ים ביום העצמאות

"עברתי בימי חיי 38 ימי עצמאות, ותמיד מופע הזיקוקים בטיילת היה חלק בלתי נפרד מהם. אבל ראוי לוותר על הפרחת הכסף שלנו לשמיים", הודיע ברוט לתושבים

פורסם בתאריך: 22.4.20 21:23

לאחר החלטת הממשלה לאפשר מופעי זיקוקים ביום העצמאות, הודיע הערב (רביעי) ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, כי החליט לבטל את הזיקוקים ביום העצמאות בבת ים. זאת, כך הסביר, בשל הצורך לשדר צניעות בימים אלה – וגם כדי למנוע מצב שהמופע יהיה רק לטובת מי שמתגורר בסמוך למקום שבו יתקיים, שכן על התושבים יהיה אסור לצאת מהבתים, בשל הסגר שיוטל ביום העצמאות.

ברוט פרסם את הדברים לראשונה בקבוצת העדכונים החדשה שחנכה היום העירייה, דרך הוואטסאפ. "החלטתי הערב כי השנה לא יהיו זיקוקים ביום העצמאות בבת ים", כתב ברוט לתושבים, "עברתי בימי חיי 38 ימי עצמאות, ותמיד מופע הזיקוקים בטיילת היה חלק בלתי נפרד מהם, כילד וכאדם בוגר. כל בת ימי מכיר את זה".



"בכל זאת, ניהול אירוע הקורונה בעיר מחייב לקבל החלטות אחראיות לטובת כלל הציבור", הוסיף ברוט, "בשנה כמו זו, כשבעיר שלנו כמו במדינה כולה יש כמעט 30 אחוזי אבטלה, כשהשכר של רבים בעירנו ובארצנו נחתך בחצי ובעלי עסקים נאבקים בעומס התשלומים, ראוי לשדר צניעות מסוימת בחגיגות ולוותר על הפרחת הכסף שלנו לשמיים".

עוד ציין ברוט כי "השנה כולם חוגגים בבית ואסור לצאת החוצה, כך שממילא הרוב המוחלט של התושבים לא יוכלו לראות את מופעי הזיקוקים, גם אם היינו עורכים אותם בכמה מוקדים שונים. מדובר בכ-200 אלף שקל שראוי שיישארו השנה בקופה הציבורית לטובת אתגרים אחרים בהווה ובעתיד. ואל תתבלבלו: בת ים תחגוג גם השנה את יום העצמאות על מלא.
אנחנו מכינים לכם הפתעות מדהימות שתוכלו לראות מהמרפסת, בכל רחבי העיר. לא נוותר על הרוח הבת ימית, ונזכור שבקרוב יבואו ימים טובים הרבה יותר: האבטלה תרד, העסקים ייפתחו, ובשנה הבאה נוכל לחגוג כרגיל".

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. הודיה

    אני מסכימה עם ראש עירנו צביקה ברוט, בזבוז כסף לעשות זיקוקים השנה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות