בית אבות עמיגור
בית אבות עמיגור

"הכל עוד אפשרי": צפו במחווה לדיירי בית האבות שריגשה רבים

האירוע המרגש תועד בסרטון שהצליח לגעת בלבבות של רבים. כך זה נראה:

פורסם בתאריך: 16.4.20 17:00

בצהרי יום רביעי שעבר הגיע הזמר אבי ונטורה אל בית האבות עמיגור שבבת ים מלווה בממלא מקום ראש העירייה, אלי יריב, ומנכ"ל חברת עמיגור, יובל פרנקל. יחד עם מספר עובדי החברה שהגיעו למקום כדי לשמח את דיירי בית האבות.

ונטורה הופיע בפני דיירי בית האבות, והצליח לשמח את הקשישים שכבר כחודש נמנע מהם במהלך שלושת השבועות האחרונים לצאת החוצה בעקבות מגיפת הקורונה. במשך דקות ארוכות הביטו הקשישים מבעד לחלונות חדריהם בהתרגשות רבה במופע של ונטורה ואנשי הצוות לצלילי השיר "הכל עוד אפשרי" שכתבה נעמי שמר.



המאורע המרגש תועד בסרטון קצר אשר פורסם בדף הפייסבוק של יריב יומיים לאחר מכן. במהרה הפך הפוסט לנפוץ בחרבי הרשת החברתית עם יותר מ-400 שיתופים והסרטון שהופיע בפוסט הפך לוויראלי ועד לרגע זה השיג יותר מ-90 אלף צפיות.

 

בשיחה עם "השקמה בת ים" אומר יריב כי הוא הופתע ממספר הצפיות והשיתופים הרב של הסרטון, ומהעוצמה שאליה הגיעה המחווה. "מנכ"ל עמיגור, יובל פרנקל שהוא ידי טוב שלי, הודיע לי על קיום האירוע הזה וזה תפס", אמר יריב, "ראינו שיש ההתרגשות הרבה והשמחה של האנשים הקשישים. הציבור מאוד מזדהה עם הגיל השלישי, עם דיירי בתי האבות, במיוחד בעקבות מה שקרה בבית האבות משען בבאר שבע".

יריב מוסיף ואומר כי לא מדובר במופע חד פעמי ובכוונתו לערוך עוד אירועים כאלה בעוד בתי אבות. "אחרי ההצלחה אנחנו מתכוונים להמשיך את הדבר הזה". הוא קובע.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות