אייפד
אייפד

אלמוני תרם מאות אייפדים חדישים כדי שהחוסים יוכלו לשוחח עם בני משפחותיהם

מרגש: תורם אלמוני מחו"ל העביר 220 אייפדים חדשים של אפל לחוסים מבת ים

פורסם בתאריך: 7.4.20 12:51

ביום ראשון השבוע חברת מועצת בת ים המשמשת גם כיו"ר סניף אקים בעיר, אילנה נג׳ר, ניגשה כשהיא מצוידת בכפפות וחומרי חיטוי לחלק לאנשים עם מוגבלות שכלית מאות אייפדים חדשים שנתרמו לחוסים על ידי תורם אלמוני מחו"ל.



התרומה המרגשת מסתכמת בסכום של יותר מ-300 אלף שקל, שכן מדובר ב-220 אייפדים מהדגמים הכי חדשים של חברת אפל, שיסייעו להנעים את הימים הקשים לחוסים ולבני משפחותיהם ויעזרו להם לשמור על קשר מרחוק.


במכתב שהוצמד לכל אייפד נכתב: "ימי הקורונה מזמינים לכם – משפחות עם ילדים או בוגרים עם מוגבלות שכלית, אתגרים רבים, בנוסף על ההתמודדות והדאגות של כלל הציבור. ללא מסגרות חינוך, תעסוקה ופנאי הקושי הוא רב. אנו בעמותת אקים ישראל מבקשים לנסות ולהקל עליכם ולו במעט בהתמודדות זו, ולהעניק לכם אייפד זה על מנת שתוכלו לצרוך את מגוון השירותים המקוונים הניתנים בקהילה".

כמו כן, צוין במכתב כי בעזרת אפליקציית zoom המאפשרת לקיים פגישות ושיחות וידאו מרובות משתתפים, יוכלו החוסים לצרוך חוגים, הפעלות ומופעים.

מנכ"לית אקים ישראל סיגל פרץ יהלומי, מנהלת אגף הסנגור הקהילתי גרי דוד ואילנה נג'ר, שחתמו על המכתב, בחרו לחזק את המשפחות ברגעי ההתמודדות הקשים, וציינו: "משפחה יקרה, כוחות גדולים נמצאים בכם ובילדיכם. אתם שהתמודדתם עם אתגר כה משמעות בחייכם ויכולתם לו, תוכלו למצוא את הכוחות האלה גם כעת ולהתמודד בהצלחה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מדהים! כל הכבוד על האיכפתיות והנדיבות!

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות