פסח בצל הקורונה
משפחת בסון אבירם

פסח בהסגר: "את ליל הסדר שלנו ישמעו בכל בת ים" I צפו במשפחת בסון:

כך חוגגים את ליל הסדר בבית משפחת בסון-אבירם מבת ים

פורסם בתאריך: 9.4.20 19:47

הכירו את משפחת בסון אבירם מבת ים: מיטל (42) עובדת בעיריית בת ים, ושלושת ילדיה: דניאלה בת ה-13, אריאל בן ה-11 ואליאור בן השמונה.

איפה אתם חוגגים את הפסח בדרך כלל?

"עם כל המשפחה המורחבת. אך השנה נחגוג את ליל הסדר בבית באופן מצומצם, רק המשפחה הגרעינית, אך יחד עם זאת, בלב פנימה נחגוג עם כל האנשים שאנחנו אוהבים".

ומה בתפריט?

"מטעמים שבישלנו יחד. כל אחד מהילדים בישל את המאכל שהוא הכי אוהב: מרק עוף עם קניידלך שהכין ליאור, דג בתנור של דניאלה, והעוף בתנור עם האורז שהכנתי עם אריאל. בנוסף, יהיו גם מצות מגולגלות, ממולאות בשר טחון, וגם שעועית ירוקה".

חג שמח ממשפחת בסון-אבירם:

 

מי מוזמן לשיחת וידאו?

"לא יהיו שיחות וידאו, אבל אני מבטיחה שאת הסדר שלנו ישמעו בכל העיר. את שולחן החג נערוך כולנו יחד. נפרוש מפה לבנה, נכין את ההגדות ואת הכיפות הלבנות, ונקבל את החג בשירה כפי שאנו עושים בכל שנה. הפעם – נשיר את ההגדה שישמעו אותנו בכל בת ים, כי אצלנו מצוות 'להיות בשמחה' מתממשת במהלך כל השנה וגם בליל הסדר".

מה תרצו לאחל לעצמכם לכבוד החג?

"נאחל לעצמנו שנהיה חופשיים במלוא מובן המילה, חופשיים בחשיבה ובעשייה, שנוכל לחזור לעשות את הדברים שאנחנו רוצים ואוהבים. שנחזור לשגרת חיים ולמציאות לה אנו רגילים, שנשב בים נהנה מרעש הגלים, ונספוג את השמש החמה. מאחלים בריאות איתנה לנו ולכל עם ישראל".

 

משפחת בסון אבירם מבשלים את ארוחת החג



 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות