פסח בצל הקורונה
משפחת פלג

פסח בהסגר: "סבא וסבתא עדיין לא זכו לפגוש את התינוק החדש"

כך חוגגים את ליל הסדר בבית משפחת פלג מבת ים

פורסם בתאריך: 9.4.20 19:47

הכירו את משפחת פלג מבת ים: ההורים הצעירים ניצן (28) ונופר (28) עם בנם התינוק סול, שנולד לפני כחודש בלבד. ניצן הוא מנכ"ל הקניון הוירטואלי "פאשנגה" וחממת העסקים "סידביז", ונופר נמצאת בימים אלה בחופשת לידה.

איפה אתם חוגגים את פסח בדרך כלל?

"בדרך כלל היינו נוהגים לחגוג את חג הפסח אצל הסבתות והסבים שלנו עם ההורים ובני המשפחה, אך לצערנו, בחג הזה כל אחד מהם מבודד בביתו, אז נחגוג את ליל הסדר בבית הוריה של נופר, שבו אנו נמצאים בשבועות האחרונים".

ומה בתפריט?

"בעיקר הדברים הרגילים שאנחנו נוהגים להכין בכל שנה בליל הסדר, כי ללא ספק, האוכל הוא היחיד שמצליח בימים אלה להעלות חיוך. וכמובן יש את מרק פסח המשפחתי שלנו, מהצד הבולגרי של המשפחה – מרק טעים מאוד שמורכב מקמח מצה והרבה הרבה הרבה לימון".

 

מי מוזמן לשיחת וידאו בליל הסדר?

סבא וסבתא שעד כה זכו לראות את הנכד הטרי רק בשיחת וידאו ובתמונות, כי סול הקטנצ'יק נולד רק לפני חודש, בדיוק כשנגיף הקורונה עשה עלייה לישראל"

ומה תאחלו לעצמכם לכבוד החג?

"מאחלים למשפחתנו, לתושבי בת ים ולכל עם ישראל, פסח שמח ככל שאפשר, שנדע להתאים את המצב לסיפורי ההגדה ולסיפורי העם שלנו. בימים כאלו אחדות היא המילה הנכונה כדי לצלוח כל דבר שקורה גם הוא פחות טוב ונעים".

"בימים אלו, ההתמודדות שלנו היא בעיקר על ידי חשבון נפש עם עצמנו, במה שגינו ומדוע המציאות גרמה לנו להיכנס להסגר? מדובר בהסגר שהוא לא רק פיזי, אלא יותר הסגר נפשי – להבין באיזה עולם חיינו ולאיזה עולם חדש אנו נרצה להיכנס. וכמובן, אנחנו תמיד שומרים על אופטימיות, כי השם חנן אותנו ביכולת בחירה ותמיד מעדיפים לבחור באופטימיות, בטוב ובחצי הכוס המלאה".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות