פסח בצל הקורונה
משפחת כהן

פסח בהסגר: "מתגעגעים לבת החיילת שנשארה בבסיס" I צפו במשפחת כהן

כך חוגגים את ליל הסדר בבית משפחת כהן מבת ים

פורסם בתאריך: 8.4.20 10:37

הכירו את משפחת כהן מבת ים: אמא ענת (52), מזכירה במרכז טיפולי, ובעיצומם של לימודי התמחות הדרכת הורים במכון אדלר, והאבא דוד, (52), שף בחברת קייטרינג, שהשנה יחגגו את ליל הסדר המצומצם בביתם, לצד המשפחה הגרעינית: הבן נועם (24) והבן שלמה (27) עם אשתו יהודית (26) ושלושת הנכדים.

איך אתם חוגגים בדרך כלל את ליל הסדר?

״בדרך כלל חגגנו עם כל המשפחה אצלנו בבית, אך לצערנו, השנה לא נחגוג איתם ובנוסף גם יש לנו בת חיילת בשם ורה, שמדריכה בקורס מדריכות חי"ר לחיילי כפיר, והשנה היא נשארה בבסיס ולא תוכל להיות איתנו בליל הסדר, וזה מאוד כואב עבורנו".

איך תחגגו את ליל הסדר השנה?

"כולנו כרגע נמצאים בבית בחל"ת וליל הסדר השנה יהיה מצומצם בהרבה ממה שאנחנו רגילים. נחגוג בבית, רק עם המשפחה הגרעינית – כמו כל עם ישראל. למזלנו הבן שלי, כלתי ושלושת נכדיי גרים אצלנו כרגע, אז נוכל לחגוג ליל סדר עם הנכדים וחלק מהילדים".

"חג הפסח השנה, הוא קשה וכואב, כי אנחנו רגילים לחגוג חגים ושבתות בחיק המשפחה וקשה לנו גם בלי הבת החיילת, שהייתה אמורה להיות בחופשה מהצבא וליהנות מכל תקופת הפסח בבית".

חג שמח ממשפחת כהן:

 

ומה בתפריט?

"בישלנו את מאכלי החג מבית הורי: קציצות פרסה, אורז עם פול וזרוע כבש. מצד המשפחה של דוד יש מנהג לאכול בצל ירוק בזמן השיר 'דיינו'".

מה תאחלו לעצמכם לכבוד החג?

"אנחנו מאחלים לעצמנו לעבור את המשבר עם כוחות ועם אמונה יותר חזקה ומחוזקת. גילנו שכנים מקסימים ואכפתיים אחד לשני שזה מחמם את הלב. אנחנו גם מאחלים לתושבי בת ים שיחד נצליח להתרומם ולהיות עיר שיודעת להכיל את מכלול גווני התושבים בכבוד ואהבת חינם".

מסר לבת החיילת



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות