משפחת בוזגלו מבת ים
משפחת בוזגלו מבת ים

פסח בהסגר: "המשפחה סביב המסך חוגגת מרחוק" I צפו במשפחת בוזגלו:

כך חוגגים את ליל הסדר בבית משפחת בוזגלו מבת ים

פורסם בתאריך: 8.4.20 10:34

הכירו את משפחת בוזגלו מבת ים: אבא אביב (49) מנהל מכירות בחברת יעד פירזול, ואמא רונית (48), שעובדת בחברת מתן חן, והילדים: טליה בת ה-11 ואילון בן השמונה, שלומדים בבית הספר נחשונים.

איפה אתם חוגגים את הפסח בדרך כלל?

"בדרך כלל אנחנו חוגגים את ליל הסדר אצל הסבתות נוצה ותמי, עם הגיסים שלי רפי ואלי פלח וכל בני משפחתם. השנה אין ברירה לצערנו, ובצל הקורונה ניאלץ לעשות את ליל הסדר בבית שלנו. אבל בזכות הטכנולוגיה, נוכל לחגוג את הסדר ביחד עם כל המשפחה המורחבת, באמצעות אפלקציית זום".

מה בתפריט?

"לילדים חייבים עוף עם תפוח אדמה בתנור, כי זה מה שהם הכי אוהבים. יהיה אורז כמובן, ואי אפשר בלי חריימה עם מצות. נכין גם קציצות פרסה שזה המאכל שאני הכי אוהב בפסח, וכמובן שלא נוותר על חרוסת שחמותי תשלח לנו".

במידה שתמצאו את האפיקומן, מה תעדיפו, אלכוהג׳ל או מסכה?

"השנה את אפיקומן יחפשו רק טליה ואילון. ננסה להחביא אותו טוב, ונשחק חם קר עד שהם ימצאו. אם צריך לבחור – הילדים יעדיפו אלכוג׳ל. הם לא אוהבים לשים את המסכה".

חג שמח ממשפחת בוזגלו:

מה תאחלו לעצמכם לחג?

"מאחל למשפחתי חג פסח שמח, בריאות אושר ועושר פרנסה טובה. שנשב בליל הסדר באווירה משוחררת, ונהיה ביחד למשפחה מאושרת, שנדע לצאת מהמצב הזה בריאים וחזקים במהרה אמן".

"משפחת בוזגלו גם מאחלת לתושבי בת ים ולכל עם ישראל חג פסח שמח. וכשם שפסח עלינו הקדוש ברוך הוא במצרים, שיפסח עלינו מהקורונה הזאת בליל הסדר ושיעבור הנגיף הזה מכל העולם במהרה אמן. שיהיה זה חג חרותנו שיהיה חג פסח שמח וכשר לכם ולבני ביתכם וגם ולצוות השקמה שעושים עבודה מצוינת. חג פסח שמח וכשר".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות