(צילום צביקה ברוט: ראובן קופיצ'ינסקי)
(צילום צביקה ברוט: ראובן קופיצ'ינסקי)

מה שהקורונה עושה: צביקה ברוט בשיחה עם קודמו יוסי בכר

בבת ים מצדיעים למתנדבים באירוע מיוחד. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 3.4.20 14:50

בצל משבר הקורונה: ראש עיריית בת ים יארח את יובל המבולבל, מופע של בניה ברבי ואף את קודמו בתפקיד, ראש העירייה לשעבר יוסי בכר.

בבת ים יצדיעו למתנדבי העיר באירוע ייחודי בלייב. העירייה והחברה לתרבות פנאי וספורט יקיימו אירוע הוקרה למאות המתנדבים בעיר, במסגרתו יארח ראש העיר צביקה ברוט את קודמו בתפקיד, יוסי בכר, לשיחה שתתקיים ביום ראשון, 5 באפריל, בין השעות 17:00-20:00.



בעירייה מציינים כי על רקע המאבק העירוני בנגיף הקורונה, בולטת התרומה הייחודית של המתנדבים בעיר שנרתמים לסייע לתושבי העיר, ומהווים חלק משמעותי מהמערך שדואג לרווחת תושבי העיר, הפונים לסיוע. זאת, כאשר מאות מתנדבים נמצאים בשטח, במוקדי התמיכה והשירות ובתפקידי התנדבות חיוניים.

אירוע ההצדעה למתנדבי העיר, שיתקיים ביום ראשון, ישודר לייב בדף הפייסבוק של ראש העירייה צביקה ברוט, וישותף בדפי הפייסבוק של העירייה והחברה לתרבות פנאי וספורט בין השעות 17:00-19:30, ללא נוכחות קהל.

בין השעות 17:00-17:45, תתקיים הופעה חיה של יובל המבולבל, שישיב לשאלות הילדים בשידור חי.

בשעות 17:45-18:45 יארח צביקה ברוט יארח את ראש העיר לשעבר, יוסי בכר, יחד עם ממלא מקום ראש העירייה, אלי יריב ומפקד נפת תל אביב בפיקוד העורף, אל"מ גיא אושרי.

והשיא יהיה בין השעות 19:30 – 18:45, עם הזמר והיוצר בניה ברבי בהופעה חיה.

צביקה ברוט, מסר: "זוהי השעה להשתמש בכוחה של הקהילה המדהימה שלנו והערבות ההדדית. קהילת המתנדבים של בת ים הוכיחה את עצמה בעבר ומוכיחה עצמה גם בימים מאתגרים אלה. משבר הקורונה הפך בין לילה את החיים של כולנו במובנים רבים. הוא דרש מכולנו התארגנות מחודשת והסתגלות מהירה לתנאים שמשתנים ומתעדכנים מידי יום".



ברוט הוסיף כי "עבור כל אחד ואחת מדובר בחוויה אישית מאתגרת, אך זו הזדמנות נדירה לעצירה, התכנסות פנימה ומחשבה על הפעולות שיעזרו לנו לצאת ממנו מחוזקים ומאוחדים. עבור רבים בקרב אוכלוסיית הגיל השלישי, המצב החריף את תחושת הבדידות והניכור שהם חווים. רבים מהם מוצאים עצמם ללא מצרכי מזון בסיסיים הנדרשים ערב חג הפסח המתקרב, שייחגג אף הוא במתכונת אחרת – ובדיוק בגלל זה אנו כעירייה כאן לסייע ולהירתם ככל שניתן ולהצדיע ולהוקיר את כל מי שנותן מעצמו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מאת נ. ל.

    יום שלישי פעמיים כי טוב חג אביב שמח ולב פוריח באהבה מפנקת של בריאות הצלחה אושר ושמחה ואהבה וחיוכים מתוקים של בשורות טובות ומשמחות את כולם בפייסבוק

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות