ארגון "ידידים" עובר מעזרה בדרכים לסיוע לקשישים ולמבודדים

מאות קריאות ביום מגיעות לארגון: "אנו זקוקים למתנדבים כדי שאף אחד לא יישאר ללא תרופות או מזון"

פורסם בתאריך: 2.4.20 13:32

בעקבות משבר הקורונה: ארגון "ידידים", שבימי השגרה מסייע בהתנדבות בכבישים ובדרכים, עובר להענקת סיוע לקשישים שנאסר עליהם לצאת מהבית מחשש להידבקות מסכנת חיים.

המתנדבים, שעד כה היו מחלצים רכבים ונהגים תקועים, מחליפים צמיגים ומשחררים תינוקות נעולים מרכבים שבדרך, מסייעים בימים אלה לעיריות בת ים וחולון שקורסות תחת העומס בניסיון להגיע לכל קשיש, וכל תושב הנמצא בבידוד וזקוק לסיוע.



עמותת "ידידים" בסניף בת ים חולון, המנוהל על ידי מוטי עמר וסגנו רון בונן, מסייעת בקניות ומשנעת תרופות מבתי המרקחת לבתי הקשישים. הקריאות מתקבלות מוקד מסודר שמוציא קריאות אונליין, עם מאות הובלות תרופות ומאות חלוקות מזון בכל יום. למרות זאת, כדי להצליח ולסייע ליותר קשישים הסגורים בביתם, הארגון זקוק למתנדבים נוספים שייקחו חלק בעשייה.

"ביום יום סניף חולון בת ים מסייע לאנשים שנתקעו עם הרכבים בצדי הדרך, אבל בשעת חירום אנחנו הידיים והרגליים של הרשויות המקומיות. עם מוקד וירטואלי, הפועל שישה ימים, בכל שעות היממה, עם מערך של 700 כוננים ומתנדבים ומתנדבות בחולון ובת ים שמשנעים חבילות מזון, קונים בסופרמרקט ובתי המרקחת עבור מבוגרים וקשישים שנמצאים ברמת סיכון או בידוד", מציין עמר.

"אנו מבקשים מכל אדם שאסור לו לצאת מהבית ואין מי שיעשה עבורו קניות או הבאת תרופה מבית המרקחת – להתקשר אלינו, לטלפון שמספרו: 053-3131310, ואנחנו נהיה שם כדי לעזור לו", כך הוסיף.

כמו כן, בפנייה לציבור, הדגיש עמר כי עמותת "ידידים" זקוקה למתנדבים נוספים נוכח העומס הרב. "אנחנו מזמינים את האזרחים להתנדב ולעזור לנו כדי שאף אחד לא יישאר ללא תרופות או מזון", אמר, "ומבקשים מהציבור להשתתף ולקחת חלק בקריאות שמתקבלות בקבוצת הוואטסאפ".

מתנדבים המעוניינים לסייע לעמותת "ידידים" מוזמנים להיכנס לקבוצת הוואטסאפ כאן, ולהצטרף.

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות