"סופר דוש מהדרין" בבת ים ייפתח לבני הגיל השלישי בלבד

כדי להגן על בריאותם של מי שסגורים לבד בבתים, יוצאת לפועל יוזמה שקידם מ"מ ראש העירייה: מועדים שבהם רק האוכלוסייה המבוגרת תוכל לערוך קניות

פורסם בתאריך: 31.3.20 19:33

יוזמה חדשה בבת ים: מחר בבוקר ייפתח "סופר דוש מהדרין" שבאזור התעשייה לבני הגיל השלישי בלבד, על מנת לאפשר לאוכלוסיית המבוגרים לרכוש ולהצטייד במזון תוך שמירה על בריאותם.

מדובר ביוזמה משותפת של מ"מ וסגן ראש העירייה, אלי יריב ורשת המרכולים "דוש"  ו"פרשמרקט", שנועדה להקל על ציבור גדול שנדרש להישאר בביתו מחשש להידבקות בנגיף הקורונה. אולם רבים מבני הגיל השלישי מבקשים לצאת ולערוך קניות בעצמם.



"סופר דוש" סניף המהדרין, הממוקם ברחוב ישראל וישנגרד 6, יהיה פתוח לבני הגיל השלישי בלבד מחר (1 באפריל) ובימי ראשון ושני לפני חג הפסח, בתאריכים 5-6 באפריל. בימים אלה יוכלו בני הגיל השלישי להגיע בין השעות 06:00-09:00 בבוקר. בנוסף, בכניסה לסניף ייערכו מדידות חום ללקוחות.

יריב מסר: "עוצמותיה של חברה נמדדים ברגעי משבר, לכן אנו שמים את האוכלוסיות החלשות בראש סדר העדיפויות דרך תמיכה ועזרה. אנחנו עושים הכל בכדי להקל על התושבים המבוגרים, בין אם זה בהבאת תרופות עד הבית ושליחת מנות, ועכשיו גם מתן האפשרות לאלה שיכולים לצאת לקניות בשעות מיוחדות. אני רוצה להודות על שיתוף הפעולה של שאר התושבים ושל רשת סופר דוש".

אופיר קרייף, מנהל סניף סופר דוש מהדרין, מסר: "פנו אלינו לקוחות רבים ובתיאום עם הרשות המקומית החלנו לפתוח את הסופר לבני הגיל השלישי על כדי שהאוכלוסייה המבוגרת לא תידבק. אנחנו עושים זאת באהבה ומתפללים שנעבור את זה ביחד וללא נפגעים. זאת אוכלוסייה שצריך לעזור לה, כולנו נגיע לגיל הזה יום אחד".

קרייף התייחס גם לשאלת ההיגיינה בסניף ואמר: "כל הסניפים שלנו עוברים חיטוי ברמה יומיומית כולל העגלות, המדפים, המרצפות".

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מחי

    היכן ראש העיר מסתתר. מחברותיי בערים אחרות ראשי העיר יצאו בדברים אל תושבי עירם ואילו בבת ים לא נשמע קולו.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות