גם בהודעות לטלפונים כשרים: איחוד הצלה בקמפיין הסברה לחרדים

"ראינו את המספרים הגבוהים של הנדבקים ואת התגובות השליליות כלפי כלל החברה החרדית והבנו שאנו חייבים לעשות מעשה", מסביר יו"ר הארגון

פורסם בתאריך: 31.3.20 15:37

עשרות מודעות קיר הודבקו בשכונת קרית באבוב החרדית, הודעות נשלחו לפלאפונים הכשרים ורכבי כריזה פועלים ברחובות וקוראים לציבור להישאר בבית. ראשי איחוד הצלה: ״מאמינים שהסברה מדויקת תוך שימוש בכלי הסברה נכונים יביאו לשמירה על ההנחיות מצד החברה החרדית״



איחוד הצלה יצאו השבוע בקמפיין הסברה המכוון כולו למגזר החרדי, על החובה להישמע להוראות משרד הבריאות, על הסכנה בהתקהלות והחובה להישאר בבית בימים אלו של מגפת הקורונה.

עשרות מודעות קיר הודבקו בשעות האחרונות בשכונות החרדיות בבת ים, ביניהן שכונת קרית באבוב. זאת לצד אלפי מודעות קיר שהודבקו גם בבני ברק, ירושלים, בית שמש, מודיעין עילית, ביתר עילית, אלעד, אשדוד ובערים ובריכוזים חרדיים נוספים, תחת הכותרת: "לא יוצאים לרחוב. נקודה".

המודעות פונות לציבור החרדי ומציינים כי "גדולי הדור פסקו באופן נחרץ: אין מנייני תפילה בחוץ ובעשרה. זו סכנת נפשות!" וכי "התחכמויות ופלפולים עלולים חלילה לעלות בחיים של היקרים לך!". במקביל, נשלחו מסרים טלפוניים בנוסחים דומים ל-500 אלף משתמשים בעלי טלפון כשר.

בהודעות נכתב: "נתוני ההדבקה בציבור החרדי גבוהים ומחרידים. כל יציאה מהבית, כל קרבה לאנשים, ממשיכה את מעגל האימים הזה. אתם חייבים לעצור את זה. פשוט אל תצאו מהבית. כך אתם נשמרים מהידבקות ומצילים את החיים. שמרו על ההוראות ופשוט שמרו על החיים".

 

יו"ר איחוד הצלה משה טייטלבוים ומנכ"ל איחוד הצלה אלי פולק, שמובילים את המיזם, מסבירים כי הקמפיין הוא הכרח לאור המחסור בהסברה נכונה ומתאימה בציבור החרדי.

"ראינו את המספרים הגבוהים של הנדבקים ואת התגובות השליליות כלפי כלל החברה החרדית שהדבר יצר והבנו שאנו חייבים לעשות מעשה", מסביר טייטלבוים, "בחרנו להביא את המסר לציבור שחלקו אינו חשוף לכלי התקשורת של הציבור הכללי באופן שמנגיש עבורו את המסר ובמדיום שהוא מכיר".

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שרה

    החרדים והדתיים שומרים הכי הרבה על החוקים !!!
    אני נמצאת בבני ברק ובבת ים.
    בבני ברק אין כמעט נפש חיה ברחוב.

    תטפלו סוף סוף במטיילים (והרבה מהם רוסים) של בת ים.
    בבת ים יש ברחוב הרבה יותר אנשים מאשר בבני ברק.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות